۰

لزوم تقویت ایست بازرسی‌های سیستان و بلوچستان در محورهای مواصلاتی

استاندار سیستان و بلوچستان بر لزوم تقویت ایست بازرسی‌های استان به ویژه در محورهای مواصلاتی تأکید کرد.
لزوم تقویت ایست بازرسی‌های سیستان و بلوچستان در محورهای مواصلاتی
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، علی‌اوسط هاشمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: ایستگاه‌های ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی باید تجهیز و تقویت شوند.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: کشفیات‌ سال‌جاری نشان از تغیر برنامه دستگاه‌ها در زمینه مشارکت همه جانبه برای پیشگیری دارد.
این مسئول ادامه داد: سیستان و بلوچستان در زمینه بحث‌های مقابله با مواد مخدر باید در اولویت کشور قرار گیرد که این مستلزم تهیه طرح جامع استان در بحث مبارزه با مواد مخدر است.
وی بیان کرد: هر تصمیمی که در این منطقه گرفته شود، قطعاً در تصمیم‌گیری‌های کشوری نیز تأثیر خواهد داشت و تغییر نگاه مسئولان مرکز را به این استان به دنبال دارد.
هاشمی بر لزوم ایجاد قرارگاه اطلاعاتی در این استان تأکید و خواستار تهیه بانک اطلاعاتی در استان شد.
استاندار سیستان و بلوچستان آگاهی بخش به مردم در زمینه مضرات مصرف مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی را خواستار شد و گفت: دستگاه‌ها و ادارات فرهنگی به ویژه صدا و سیما باید در این زمینه بیشتر فعالیت کنند.
این مسئول ادامه داد: طرح محمدآباد سیستان تکمیل و در کارگروه اشتغال استان مورد بررسی قرار گیرد، اداره کار استان نیز مسئولیت کاریابی برای افرادی که ترک اعتیاد می‌کنند را بر عهده بگیرد.
وی گفت: چهار شهرستان سیستان و بلوچستان از جمله چابهار و زابل در طرح بازآفرینی کشور قرار گرفته‌اند که در آینده‌ای نزدیک اقدامات لازم اجرایی خواهد شد.
انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 422974
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *