۰
گزارش تفتان ما از حاشیه های ثبت نام مجلس در خاش؛

آخرین اخبار ششمین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس/ از هجوم اصلاح طلبان به حوزه انتخابیه خاش تا ثبت نام يك كانديد در سفارت ايران در كشور هند

آخرین اخبار ششمین روز از مجلس شورای اسلامی را در این پایگاه خبری دنبال کنید.
آخرین اخبار ششمین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس/ از هجوم اصلاح طلبان به حوزه انتخابیه خاش تا ثبت نام يك كانديد در سفارت ايران در كشور هند
به گزارش تفتان ما، ششمین روز ثبت نام از داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نام نویسی از هفت نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی رقم خورد.
در حالی تنور ثبت نام در روز گذشته سرد شده بود اما در روزهاي پاياني و دقايق نود ثبت نام ها كمي داغ تر شده بود و چهره هاي بيشتري براي حضور در كارزار انتخاباتي وارد عرصه شدند و به قولي توپ خود را به زمين انداختند تا ببيند مي توانند توپ خود را وارد دروازه كنند و به نوعي شانس خود را امتحان كنند.
اما در اين روز ها مهمترين نكته هجوم نامزدهاي اصلاح طلب براي نام نويسي در حوزه انتخابيه خاش بود كه آنها امروز پرشور تر از روزهاي گذشته وارد ستاد انتخابات شدند و يكي پس از ديگري به صورت رسمي ثبت نام كردند و در بین چهر های اصلاح طلب بودند کاندیدای که در کارنامه خود رد صلاحیت چند باره داشتند، افرادی که با ژست های روشنفکری گاه و بیگاه دست به قلم می شوند و در گوشه و کنار سایت های خبری مطلبی منتشر می کنند.
علي محمدي فرد كارشناس ارشد جعغرافيا و برنامه ريزي شهري و كارمند بنياد مسكن خاش، منصور كهرازهي كارمند شهرداري زاهدان و عضو شوراي شهر زاهدان، محمدرضا بازياري ريكي كارشناس ارشد جغرافيا و برنامه ريزي توريسم و فرهنگي خاش، الياس شهنوازي كارمند فرمانداري خاش، بنيامين كرد كارشناس ارشد كشاورزي و كارمند اداره منابع طبيعي شهرستان خاش و اسحاق هاشمزهي مدير هنرستان امام خميني(ره) وارد ستاد انتخابات شهرستان خاش شدند و مدارك خود را جهت شركت عرصه رقابتي انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابيه اين شهرستان خاش ارائه كردند.
ژاله ريگي استاد دانشگاه آزاد چابهار به عنوان نخستین داوطلب زن انتخابات دهمین دوره مجلس شوراي اسلامي حوزه انتخابيه شهرستان خاش با حضور در ستاد انتخابات اين شهرستان نام نویسی کرد.
همچنين محسن كرد دانشجوي دكتراي رشته روانشناسي كه براي تكميل مراحل ثبت نام مقطع دكترا در كشور هندوستان به سر مي برد با حضور در سفارت جمهوري اسلامي ايران در دهلي نو مراحل ثبت نام خود را براي حضور در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي حوزه انتخابيه خاش انجام داد.
حوزه انتخابیه خاش شامل شهر خاش، بخشهای مرکزی، نوک آباد و ایرندگان، شهرستان میرجاوه و بخشهای کورین و نصرت آباد زاهدان دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.
انتهاي پيام/
جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 423003
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *