لزوم تعاملات بیشتر دانش‌آموزان با کتابخانه‌های مهرستان

21 دی 1394 ساعت 12:37

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهرستان بر تعاملات بیشتر دانش‌آموزان با کتابخانه‌های این شهرستان تاکید کرد.


به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، صبح امروز مدیران و کارمندان آموزش و پرورش مهرستان از کتابخانه عمومی عترت النبی(ص) این شهرستان بازدید کردند.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهرستان در این بازدید تعامل با آموزش و پرورش را گامی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه دانست و افزود: با توجه به فصل امتحانات برقراری ارتباط  سازنده با مدیران و مربیان برای تشویق و ترغیب دانش آموزان به مطالعه از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه کافی داشته باشیم.
میراحمدهاشم‌زهی بیان داشت: کتاب و کتابخوانی به گروهی خاص تعلق نداشته و ندارد و همه افراد باید با کتاب زندگی کنند و مطالعه و کتابخوانی باید به عنوان یک نیاز و احساس دایمی لازم و روزانه در میان عموم رایج و مطرح باشد تا افراد جامعه به مطالعه ترغیب و فرهنگ کتاب و کتابخوانی رواج یابد.
وی در زمینه تعداد کتاب‌ها، وضعیت فعلی کتابخانه، نحوه جستجوی کتاب، شرایط عضویت، توضیحاتی بیان کرده و خواستار تعاملات بیشتر بین مدارس و کتابخانه‌های سطح شهرستان شدند.
مدیر آموزش و پرورش مهرستان نیز ‌گفت:‌ دانش آموزان که بیشترین افراد جامعه را تشکیل می دهند شایسته است با تعامل بین اولیای، آموزش و پرورش و کتابخانه بتوانند از امکانات و ظرفیت‌ها استفاده کرده که این امر موجب توسعه فرهنگی جامعه می‌شود.
محمدعارف بهرامی خاطرنشان کرد: با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی مهرستان برای مدارس یک رابط کتابخانه انتخاب خواهیم کرد.
انتهای پیام/ فارس


کد مطلب: 423428

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/423428/لزوم-تعاملات-بیشتر-دانش-آموزان-کتابخانه-های-مهرستان

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir