۰

قاسمپور: اگر بستر مناسب نبود خاکپور باید می‌رفت/ کی‌روش لب تر می‌کند برای او امکانات فراهم می‌شود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر بستر مناسب نبود و شرایط خوبی وجود نداشت محمد خاکپور باید تیم را ترک می‌کرد یا اینکه تکلیفش را به طور دقیق مشخص می‌کرد.
قاسمپور: اگر بستر مناسب نبود خاکپور باید می‌رفت/ کی‌روش لب تر می‌کند برای او امکانات فراهم می‌شود
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با فارس در مورد وضعیت تیم ملی امید و اینکه آیا این تیم پتانسیل صعود به المپیک را دارد، عنوان کرد: بازیکنانی که در این تیم حضور دارند از کیفیت بالایی بهره می‌برند و به نظر می‌رسد بضاعت خوبی داریم. البته گاهی اتفاق می‌افتد که تیم با یک بضاعت خوب وارد مسابقات می‌شود اما نمی‌توانند نتیجه بگیرند. امیدواریم این بار نتایج تیم امید مناسب باشد.
وی در رابطه با اینکه محمد خاکپور روز گذشته در جلسه بدرقه تیم امید غایب بود و آیا این مسئله حاشیه‌ای به وجود نمی آورد، خاطرنشان کرد: مطمئنا این مسئله مشکل‌ساز می‌شود. او سرمربی تیم ملی امید است و باید در مراسم شرکت می‌کرد. درست است که مسئولیت این تیم زیر نظر حبیب کاشانی است اما به هر حال تیم امید زیرمجموعه فدراسیون است و اینکه اعلام می‌شود غیبت به خاطر حضور علی کفاشیان بوده باید این مسئله را بررسی کرد و شاید در آینده همین اختلافات به ضرر تیم شود.
پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با اینکه به نظر می‌رسد خاکپور از برخی مسائل مثل مشکل قراردادش ناراحت است، خاطرنشان کرد: اگر او ناراحت است یا باید کار نکند و یا اینکه تکلیفش را مشخص کند. این وضعیت درست نیست. در این شرایط هم به خاکپور ظلم می‌شود و هم تیم ملی لطمه می‌خورد. بنده خودم مدتی مربی تیم ملی امید بودم و نه قراردادی با من بستند و نه پولی دادند. سپس هم به عنوان دستیار ایویچ فعالیت کردم که وقتی دیدم دو سه ماه گذشت و از پول و قرارداد خبری نشد استعفا دادم و کنار آمدم.
قاسمپور تأکید کرد: آیا اگر این اتفاق در مورد یک مربی خارجی بود باز هم همین برخوردها می‌شد؟ شما مطمئن باشید اگر نتیجه حاصل نشود تمام کاسه کوسه‌ها سر سرمربی تیم ملی شکسته می‌شود.کجای کار مشکل دارد که این رفتارها می‌شود. وقتی کی‌روش لب تر می‌کند و همه چیز را در اختیارش قرار می‌دهد باید شرایط مناسب را برای تیم ملی امید هم فراهم کند.
وی در مورد اینکه اعلام شده بود احمد نوراللهی در اردوی بندرعباس مصدوم است اما او برای پرسپولیس بازی کرده و به همین خاطر مسئولان تیم ملی امید تصمیم گرفتند نام او را از لیست نفرات اعزامی به قطر خط بزنند، تصریح کرد: اگر این مسئله که بیان می‌شود درست باشد به نظر من تصمیم درستی گرفتند و اگر بنده هم مربی بودم همین کار را می‌کردم. نمی‌دانم این مسئله آیا واقعی است یا نه. به هر حال نوع مصدومیت مشخص است برخی مصدومیت‌ها 5-4 روزه خوب نمی‌شود باید بررسی کرد تا مشخص شود چه مشکلی به وجود آمده است.
پیشکسوت فوتبال ایران در مورد عدم حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در مسابقات انتخابی المپیک عنوان کرد: به هر حال بر اساس قانون باشگاهی این دو بازیکن با حضور جهانبخش و آزمون مخالفت کردند. بدون شک شاید عدم حضور این نفرات اثرات منفی در کار تیم بگذارد اما نمی‌توان گفت که مشکل خیلی بزرگی به وجود آمده است. فاصله بازیکنان در فوتبال ایران خیلی زیاد نیست مثلا اینطور نیست که بگوییم ما بازیکنی مثل مسی داریم که نفر دومی در فوتبال جهان وجود ندارد که فاصله کمی با او داشته باشد. من تأثیر نبود این دو بازیکن را منکر نمی‌شود اما مطمئنا خیلی ما را دچار مشکل نمی‌کند.
وی در پاسخ به این سوال که برخی از حضور کی‌روش در قطر نگران هستند و می‌گویند ممکن است بین او و مایلی‌کهن درگیری به وجود آید، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم مشکلی به وجود آید. اگر کی‌روش دخالتی نکند و فقط برای نظارت روی بازیکنان به قطر برود مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد اما اگر غیر از این باشد شاید برخی مسائل به وجود آید که خیلی بعید است.
قاسمپور در پایان در رابطه با اینکه آیا فضای کشور در حمایت از تیم ملی امید المپیکی است، اظهار داشت: اگر مسئولان مربوطه امکانات و تدارکات لازم را در نظر بگیرند فضای المپیکی ایجاد می‌شود اما برخی اتفاقات مثل همین غیبت خاکپور در جلسه دیروز به خاطر اختلاف با کفاشیان فضای ناامیدی را در تیم به وجود می آورد. امیدوارم بستر مناسبی برای تیم فراهم شود و اکنون وقتی از دور نگاه می‌کنیم می‌بینیم شرایط این تیم بسیار امیدوارکننده‌تر از قبل است و این امید به وجود آمده که شاید پس از سال‌ها طلسم المپیکی نشدن شکسته شود.
انتهای پیام/ راه دانا
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۳
کد مطلب: 423456
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *