طوایف سادات اهل سنت زاهدان جنایت آل‌سعود در اعدام ‌آیت‌الله ‌النمر را محکوم کردند

21 دی 1394 ساعت 12:24

طوایف سادات اهل سنت زاهدان با صدور بیانیه‌ای جنایت آل سعود را برای به شهادت رساندن آیت الله باقرالنمر محکوم کردند.


به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، امروز نمایندگانی از طوایف سادات اهل سنت که در گویش محلی شهی حسنی« به معنای نوادگان امام حسن مجتبی (ع) » نامیده می شوند با حضور در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان و تقدیم بیانیه جنایت ننگین حکام آل سعود را برای شهادت به رساندن آیت الله نمر باقر النمر محکوم کردند.
در این بیانیه آمده است: نمایندگان طوایف گمشادزهی، شهلی بر، موسی زهی و نهتانی در دیدار با مدیریت قبایل و طوایف این نهاد ضمن تبریک و تسلیت شهادت عالم نستوه و مبارز شیعه عربستانی به مقام معظم رهبری و نماینده معظم له در استان این عمل ننگین را ناشی از وحشت حکام سعودی از بیداری اسلامی و هوشیاری ملت‎های مسلمان از نقشه‎های شوم آنها برشمردند.
گفتنی است، تعدادی از بزرگان اقوام و طوایف اهل سنت سیستان و بلوچستان با ارسال نامه‎ای به نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استان شهادت روحانی مبارز شیخ نمر باقر النمر را به دست آل سعود محکوم کردند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 423556

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/423556/طوایف-سادات-اهل-سنت-زاهدان-جنایت-آل-سعود-اعدام-آیت-الله-النمر-محکوم-کردند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir