۰

لزوم باشکوه برگزار شدن جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر در سراوان

امام جمعه شهرستان سراوان بر باشکوه برگزار شدن جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر در سراوان تاکید کرد.
لزوم باشکوه برگزار شدن جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر در سراوان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا دهقان در جلسه برنامه‌ریزی ایام‌الله دهه فجر در شهرستان سراوان، بر اهمیت دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: آنچه حائز اهمیت خواهد بود فراهم کردن پویایی، نشاط و عظمت خاطرات، ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است که باید با تلاش و کوشش خود بتوانیم شعار و نیت حکیمانه رهبر عزیزمان را در جامعه محقق کنیم.
امام جمعه سراوان بیان کرد: فرزندان این مرز و بوم سعی کردند خود را هماهنگ با جهان بشری کنند و غربی‌ها سعی در محدودیت جهان اسلام داشتند که این امر با دستورات خداوند که عزت و سربلندی از آن خدا، رسول و مؤمنین است خواهد بود.
وی افزود: این ایستادگی‌ها به برکت خون شهیدان شکل گرفته که بر ما واجب است با همدلی و وفاق این ایستادگی را پاس بداریم.
دهقان دهه فجر را بهترین فرصت برای اعلام خدمات ارزنده دولت به مردم، اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی و ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف و به مشارکت گرفتن مردم برای پیشرفت و تعالی مملکت دانست.
فرماندار سراوان نیز در این جلسه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ویژگی‌های خاصی دارد که می‌توان به مهمترین آنها همچون، رهبری امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و مرجعیت دینی اشاره کرد.
درویش نارویی انقلاب اسلامی را محصول تفکر و اندیشه بزرگی دانست که شعاع آن در تمامی دنیا گسترده شده که جنبش‌های اسلامی چند سال اخیر در کشورهای پیرامون دلیل بر این ادعا است.
فرماندار سراوان با بیان اینکه دنیا با تمامی ظرفیت‌های رسانه‌های، اجتماعی، فرهنگی و ... تلاش دارد تا مانع این انقلاب ناب شود گفت: چنین انقلابی باید از سوی ملت پاسداری شود و جشن‌های آن باید به صورت شکوهمند برگزار شود و به نسل‌های آینده و حال باید از دستاوردهای آن حمایت کنند و هویت آن را حفظ کنند.
نارویی در گوشه‌ای از سخنانش به همزمانی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با جشن پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد که مسئولیت و اهمیت بیشتری را می‌طلبد که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
فرماندار سراوان به برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در لایه‌های جامعه و افکار عمومی و بهره‌گیری از امکانات و توانمندی‌های مردم تأکید داشت.
فرماندار سراوان از افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی، خدماتی و ... در بخش‌های دولتی و خصوصی برای دهه فجر امسال خبر داد.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 423616
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *