۰

رونمایی از خریدهای آینده زیدان در رئال

زین الدین زیدان 2 بازیکن از لیگ برتر انگلیس را زیر نظر دارد و می خواهد تابستان برای جذب آن ها اقدام کند.
رونمایی از خریدهای آینده زیدان در رئال
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، رئال مادرید بارها هزینه زیادی برای به خدمت گرفتن ستاره های لیگ برتری انجام داده است. این بار هم گفته می شود که زین الدین زیدان، سرمربی جدید رئالی ها به دنبال جذب هری کین از تاتنهام و ادن هازارد است. این شایعه که کریس رونالدو در تابستان از رئال جدا می شود روز به روز پررنگ تر می شود. به همین دلیل زیدان احساس می کند هرچه سریع تر باید تیمش را آماده کند تا در صورت جدایی این بازیکن ضربه نخورد.

به نظر لیگ جزیره جایی است که توجه زیزو را به خود جلب کرده است. رئال پیش از این هم هری کین را زیر نظر داشت. اما گفته می شود این بار رئال مادرید می خواهد پیشنهادی برای جذب او بدهد که رد کردن آسان نباشد. این در حالی است که قرارداد هری کین یک سال پیش تمدید شده است و حتی انتظار می رفت که در ماه ای پیش رو یک بار دیگر با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه مواجه شود.
با وجود این که کین اعلام کرده برنامه ای برای ترک باشگاه ندارد، بعید است رئال تصمیم به جذب او بگیرد و باشگاه تاتنهام و خود او بتوانند مخالفت کنند. همچنین تلگراف مدعی شده که ادن هازارد هم دیگر ستاره ای است که زیر ذره بین رئالی هاست. ستاره بلژیکی فصل های گذشته هم به رئال نسبت داده شده بود و زیدان بارها از او تمجید کرده است. 
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب: 423863
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *