۰

کاپیتان های پرسپولیس و سپاهان در جمع بدترین های لیگ!

هادی عقیلی، سومین بازیکن ضعیف کل لیگ تا اینجای کار به شمار می‌رود.
کاپیتان های پرسپولیس و سپاهان در جمع بدترین های لیگ!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، سیستم نمره‌دهی برنامه نود حالا به یک مرجع مهم و قابل تامل در زمینه ارزشیابی عملکرد بازیکنان لیگی تبدیل شده است. در مورد قسمت بالایی این جدول و درخشش بازیکنانی مثل محسن مسلمان، مهدی طارمی، امید ابراهیمی و ده‌خسوس زیاد صحبت شده اما شاید بخشی که کمتر مورد توجه قرار گرفته، مربوط به بخش پایینی جدول برنامه نود باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید بدترین بازیکنان لیگ پانزدهم چه کسانی هستند. در حال حاضر 185بازیکن لیگ برتری به اندازه حد نصاب بازی کرده‌اند و به جدول برنامه نود راه یافته‌اند. این بازیکنان در حالی رده‌بندی شده‌اند که در پله‌های پایینی، بعضا اسم ستاره‌های سرشناس و گرانقیمتی به چشم می‌خورد. روزنامه همشهری ورزشی به معرفی سرشناس‌ترین بازیکنان قعرنشین در این جدول پرداخته است.
در حال حاضر بدترین بازیکن لیگ پانزدهم، محمد اسماعیل‌نظری است که در 13مسابقه برای استقلال‌اهواز به میدان رفته و میانگین امتیازی «4.46» را به نام خودش به ثبت رسانده است. در سیستم امتیازدهی برنامه نود، بهترین نمره1 و بدترین نمره6 است. خیلی هم کم پیش می‌آید که بازیکنی، یکی از این دو عدد را به‌دست بیاورد، اما نظری در مسابقه با راه‌آهن نمره6 را به‌دست آورد!
دومین بازیکن ضعیف لیگ پانزدهم، مهدی دغاغله از فولاد است که در 10بازی به میدان رفته و معدل «4.5» را به نام خودش به ثبت رسانده است. دغاغله در لیگ سیزدهم عملکرد حیرت‌انگیزی در ملوان داشت و به عنوان آقای گل نیم‌فصل دوم آن سال، در ابتدای لیگ چهاردهم پرسپولیسی شد. با این حال این خرید علی دایی خوب از آب درنیامد تا دغاغله امسال در فولاد دوباره شاگرد اسکوچیچ شود، اما حتی این مربی هم فعلا نتوانسته دغاغله را احیا کند.

در کمال تعجب هادی عقیلی، سومین بازیکن ضعیف کل لیگ تا اینجای کار به شمار می‌رود. مدافع سابق  سپاهان که امسال قراردادی یک‌میلیارد و 200میلیون تومانی با باشگاه اصفهانی به امضا رسانده، فعلا عملکرد دور از انتظاری داشته است. عقیلی در 15بازی برای سپاهان به میدان رفته و میانگین امتیازی «4.03» به نام او ثبت شده است. دو تا از بدترین بازی‌های عقیلی در فصل جاری مقابل پرسپولیس و استقلال بوده است.
دیدن نام کاپیتان اول پرسپولیس در رتبه‌های نازل جدول هم تعجب‌برانگیز است. رضا نورمحمدی که از بازیکنان اصلی سرخپوشان در فصل جاری به‌شمار می‌رود، روی پله صدوهفتادویکم ایستاده و اصلا وضع جالبی ندارد. میانگین امتیازی نورمحمدی «3.78» است. او در لیگ پانزدهم 9بار برای پرسپولیس به میدان رفته است. بدترین نمایش نورمحمدی برابر صبای قم، تیم علی دایی بود که وی در آخرین دقایق آن از زمین مسابقه اخراج شد.
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۲
کد مطلب: 423943
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *