۰

بادام زمینی های میلیاردی قاچاق به مقصد نرسید

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بادام زمینی خارجی قاچاق از یک دستگاه کامیون با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی، کشف شد.
بادام زمینی های میلیاردی قاچاق به مقصد نرسید
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، سرهنگ "سید نورالدین حسینی"رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب، گفت:ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز،هنگام کنترل محورهای مواصلاتی استان در محور اراک - قم به یک دستگاه کامیون دانگ فنگ مشکوک و با استفاده از علایم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

 

حسینی با اشاره به اینکه کالای قاچاق از یکی از شهرهای جنوبی به مقصد تهران بارگیری شده بود اظهار کرد: در بازرسی انجام شده از خودرو ۱۸ تن بادام زمینی خارجی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال که فاقد هرگونه مدرک معتبر قانونی بود کشف شد.

وی ادامه داد: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده ،برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرف شد و کالای کشف شده نیز به انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو،موضوع را از طریق سامانه تلفنی فوریت های پلیسی ۱۱۰ به اطلاع پلیس رسانده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.

انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 424037
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *