۰

باورهای غلط از مهمترین عوامل گرایش به مصرف مواد مخدر است/ کاهش سن اعتیاد

کارگاه آموزش پیشگیری ازاعتیاد و مضرات مصرف مکملهای غیرمجاز در ورزش با حضور مسئولین و ورزشکاران در کانون حضرت امام (ره) شهرستان سنقر برگزار شد.
باورهای غلط از مهمترین عوامل گرایش به مصرف مواد مخدر است/ کاهش سن اعتیاد
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از سهیل سنقر، کارگاه آموزش پیشگیری ازاعتیاد و مضرات مصرف مکملهای غیر مجاز در ورزش با حضور فرماندار، مسئولین و ورزشکاران در کانون حضرت امام (ره) سنقرو کلیایی برگزار شد.
علیرضا ایزدی فرماندار سنقرو کلیایی در کارگاه آموزش اعتیاد در این شهرستان با بیان اینکه خطر اعتیاد امروز نسبت به گذشته جدی تر شده و کاهش سن اعتیاد به مواد مخدر تهدید بزرگ برای جوانان به شمار می ورد گفت: بایستی با تعامل و همکاری دستگاههای ذیربط و با برنامه ریزی و آسیب شناسی، جامعه سالم وبا نشاطی را برای آینده داشته باشیم.
 دکتر مسعود حاج رسولی در این کارگاه آموزشی به بیان راهکارهایی در خصوص سبکهای فرزند پروری، مهارت های زندگی و پایه های سلامت در راستای تربیت درست فرزندان و کاهش آسیبهای اجتماعی بخصوص اعتیاد پرداخت.
این استاد دانشگاه راههای انتقال بیماری ایدز و روشهای پیشگیری و مراحل اعتیاد و مواد اعتیاد آور و عوامل موثر بر آن و همچنین مضرات مصرف داروها و مکملهای غیر مجاز در ورزش را تشریح کرد.
دکتر حاج رسولی باورهای غلط را از موارد گرایش به مصرف مواد مخدر دانست و گفت: از دلایل اصلی افزایش دو و نیم برابری اعتیاد زنان در یک دوره 4 ساله،  استفاده از قرصهای لاغری بوده است.
وی رابطه عاطفی را مهمتر از رابطه مالی در خانواده ها ذکر کرد و فراگیری مهارتهای زندگی به سبک ایرانی را مورد تاکید قرار داد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 424098
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *