۰

واکنش زیدان بعد از دومین برد رئال

سرمربی رئال مادرید از پیروزی مقتدرانه‌ای که تیمش به دست آورد بسیار خوشحال است و به ستایش از شاگردانش پرداخت. زیدان تاکید کرد که رئال آماده است، اما برای بهتر شدن باید پیشرفت و تلاش خود را دو چندان کند.
واکنش زیدان بعد از دومین برد رئال
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، رئال مادرید در هفته بیستم رقابت‌های لیگا به مصاف اسپورتینگ خیخون رفت و پیروزی راحتی را به دست آورد. شاگردان زین الدین زیدان در این دیدار موفق شدند که با نتیجه 5 بر یک به پیروزی برسند و سه امتیاز بازی را با شایستگی به دست آوردند.
 
زیدان در نشست خبری بعد از بازی گقت: به خوبی آماده این دیدار شده بودیم و در نهایت موفق شدیم با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را به دست آوریم. بسیار خوشحالم که در این دیدار هم عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و در نهایت پیروز بازی شدیم.
 
رئال مادرید در این دیدار بد شانس بود و کریم بنزما که به نظر می رسد به روزهای اوج خود برگشته با آسیب دیدگی مواجه شد. زیدان درباره آسیب دیدگی ستاره تیمش گفت: بله. بنزما آسیب دیده است، اما به نظر می‌رسد که آسیب دیدگی او زیاد جدی نیست و به زودی می تواند تیم ما را همراهی کند.
 
بیل یکی دیگر از بازیکنان آسیب دیده رئال مادرید در این دیدار بود، اما به نظر می رسد که آسیب دیدگی او جدی تر است. زیدان گفت: درباره بیل باید بگویم که آسیب دیدگی او پیچیده تر است و به نظر می رسد که باید چند روزی استراحت کند. فعلا نمی توانم نظری در این باره بدهم و باید منتظر نتیجه آزمایشات باشیم.
 
مثلث BBC رئال مادرید بعد از مدت‌ها یک بازی خوب را به نمایش گذاشت و هر پنج گل بازی را به ثمر رساندند. در این دیدار رونالدو و کریم بنزما هر کدام دو گل و گرت بیل هم یک به ثمر رساندند. زیدان به ستایش از مثلث هجومی تیمش پرداخت و گفت: هر سه بازیکن شب بسیار خوبی را پشت سرگذاشتند. آنها تنها در کار هجومی خوب نبودند، بلکه عملکرد دفاعی خوبی هم از خود نشان دادند. از عملکرد آنها بسیار راضی هستم و انتظار زیادی از آنها دارم.
 
ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه درباره خامس رودریگس نیز گفت: از همه بازیکنان رئال مادرید به ویژه خامس رودریگس انتظار بسیار بالایی دارم. خامس رودریگس باید به تلاش خود ادامه دهد. در دیدار برابر خیخون هم تصمیم گرفتم که ایسکو را در ترکیب اصلی قرار دهم، اما معلوم نیست که در دیدار آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. مهم این است که رئال مادرید پیروز شود و به روند خوب خود ادامه دهد. همه بازیکنان رئال مادرید شایسته قرار گرفتن در ترکیب اصلی هستند. من 25 بازیکن خوب در اختیار دارم و کارم برای انتخاب ترکیب اصلی سخت است.
 
این برای دومین بازی پیاپی است که زیدان رودریگس را در ترکیب اصلی رئال به میدان نمی فرستد و این باعث شده تا رسانه‌های اسپانیایی از احتمال جدایی این ستاره کلمبیایی سخن به میان آورند.
 
زیدان در پایان سخنان خود درباره عملکرد رئال مادرید در این دو دیدار که او هدایت این تیم را بر عهده داشته گفت: می خواهیم در پایان فصل با عنوان قهرمانی در رقابت های مختلف هواداران خود را شاد کنیم. من دو بازی است که روی نیمکت رئال مادرید نشسته‌ام و تیم در هر دو بازی خود با پنج گل به پیروزی رسیده است و این بسیار خوشحال کننده است و نشان می دهد که عملکرد خوبی داشته‌ایم. پیروزی با پنج گل آن هم در دو دیدار پیاپی اصلا آسان نیست اما ما موفق به این کار شده‌ایم و این نشان می دهد که عملکرد خوبی از خود نشان داده‌ایم. درست است که در هر دو دیدار خوب ظاهر شدیم، اما اگر می‌خواهی بهترین باشی باید همواره تلاش و پیشرفت کرد.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 424613
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *