۰

افتتاح 40 پروژه راهداری در جنوب سیستان و بلوچستان/ احداث 1000 واحد مسکونی

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان از افتتاح 40 پروژه راهداری و راه‌سازی و افتتاح بیش از 1000 واحد مسکونی در حوزه راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.
افتتاح 40 پروژه راهداری در جنوب سیستان و بلوچستان/ احداث 1000 واحد مسکونی
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، ایوب کرد امروز اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه‌های مختلف راهداری و ساخت و توسعه راه‌ها و افتتاح 1145 واحد مسکونی در جنوب سیستان و بلوچستان آماده افتتاح و بهره‌برداری است.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان افزود: روکش حفاظتی محورهای نیکشهر ـ کنارک، قصرقند، نیکشهر، بنت، دلگان، محور پیشین ـ جکیگور، محور ایرانشهر ـ سرباز،  زرآباد، محورایرانشهر ـ خاش، محور بزمان ـ ایرانشهر جمعا به طول 440 کیلومتر از محل اعتبارات ملی انجام و در دهه مبارک فجر آماده افتتاح و بهره‎برداری است.
این مسئول ادامه داد: قطعه 10 محور ترانزیتی میلک - چابهار، پل بزرگ رابچ و راه‌های طرفین، به طول (25 دهانه 20 متری)، پل بندینی و راه‌های طرفین(15 دهانه 20 متری)، پل زرآباد و راه‌های طرفین (7 دهانه 15 متری) نیز از محل اعتبارات ملی آماده افتتاح است.
وی اجرای فوگ سیل محورهای روستایی چابهار، سرباز، فوگ سیل محورهای روستایی کنارک را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر عنوان کرد و گفت: اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی تامین شده است.
کرد گفت: زیرسازی و آسفالت محور تنبلان-دوکی کنارک، زیرسازی و آسفالت محورکلیری -تنبلان کنارک، زیرسازی و آسفالت محور دوکی-کلیری کنارک، زیرسازی و آسفالت محورخوش‌آباد کنارک، زیرسازی و آسفالت محور دوکی-دوراهی جوزدر کنارک، زیرسازی و آسفالت محور عورکی چابهار در بخش راه‌های روستایی نیز انجام شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان از افتتاح زیرسازی و آسفالت محورهای روستایی پت، شیهک‌زهی، هیچان، زیرک‌آباد، هیتان، مورتکان، تواران، پارود- پشامک- مورتان، جاده چاهشورک به حسین‌آباد محور چاه‌محمد 2، چاه‌محمد 3، چاه‌محمد 4، زیرسازی و آسفالت محورعلی آباد لدی به حسین‌آباد - چاه‌محمد، پلنگی، زیرسازی و آسفالت محور فیروزآباد ‌ـ گوهرپشت، بغدانیه ـ سوراپ ـ کور کلکلی در دهه فجر خبر داد.
کرد گفت: در مجموع 40 پروژه در حوزه راهداری، ساخت و توسعه راه‌ها و راه‌سازی به میزان 1300 کیلومتر و با اعتبار 193 میلیارد و 862 میلیون تومان در دهه فجر امسال در حوزه راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین در دهه مبارک ‌فجر یک‌ هزار و 145 واحد مسکونی در جنوب سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
این مسئول گفت: از تعداد کل یک هزارو 145 واحد مسکونی تعداد 776 واحد مسکونی در شهرستان چابهار، 303 واحد در شهرستان ایرانشهر و 66 واحد در کنارک آماده افتتاح است.
وی بیان کرد: برای هر واحد مسکونی این 20 الی 30 میلیون تومان تسهیلات از طرف دولت پرداخت شده است.


انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 424869
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *