۰

کمبود 510 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام بیمارستان سراوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال‌ جاری مبلغ 190 میلیارد ریال اعتبار برای بیمارستان سراوان مصوب شده که در صورت تخصیص کامل اعتبار سال 94، برای اتمام پروژه 510 میلیارد ریال دیگر اعتبار لازم است.
کمبود 510 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام بیمارستان سراوان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‎های دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی عصر امروز به همراه هیئتی از وزارت راه و شهرسازی با سفر به شهرستان سراوان از بیمارستان 218 تختخوابی بازدید کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید افزود: بیمارستان 218 تختخوابی شهرستان سراوان یکی از مهم‌‌ترین پروژه‎های حائز اهمیت در منطقه خواهد بود که با توجه به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به مقوله سلامت از جایگاه ویژه‎ای در نظام برنامه‌ریزی و بودجه‎ای کشور برخوردار است.
*کار بیمارستان با تسریع بیشتری انجام خواهد شد
این مسئول گفت: این بیمارستان از چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان تشکیل شده است.
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌های دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: 28 تخت در بخش اورژانس، هشت تخت دیالیز، 28 تخت مراقبت‌های ویژه، هشت اتاق عمل و شش اتاق وی‌آی‌پی بخش زایمان از مهم‌ترین قسمت‎های بیمارستان 218 تختخوابی شهرستان سراوان هستند.
وی بیان داشت: با بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان سراوان و هماهنگی به عمل آمده کار بیمارستان با تسریع بیشتری انجام خواهد شد.
*برای اتمام پروژه 510 میلیارد ریال دیگر اعتبار لازم است
علیزاده بیان کرد: در سال‌ جاری مبلغ 190 میلیارد ریال اعتبار مصوب برای بیمارستان است که در صورت تخصیص کامل اعتبار سال 94، برای اتمام پروژه 510 میلیارد ریال دیگر اعتبار لازم است.
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌های دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی گفت: از نظر فنی و اجرایی تا پایان سال 95 این پروژه تحویل مردم شهرستان سراوان خواهد شد.
*شهرستان سراوان 400 هزار نفر جمعیت در حوزه بهداشت و درمان را خدمات‌رسانی خواهد کرد
سید منصور بزرگزاده معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری سراوان ‌نیز در این بازدید گفت: شهرستان سراوان 400 هزار نفر جمعیت در حوزه بهداشت و درمان را خدمات‌رسانی خواهد کرد و با توجه به جمعیت بالای سه شهرستان سراوان، سیب و سوران و مهرستان و نیازمندی‌های ویژه، تسریع بر اتمام پروژه ضرورت می‌یابد.
بزرگزاده همچنین با بیان مرزی بودن شهرستان سراوان گفت: 384 کیلومتر مرز مشترک شهرستان سراوان با پاکستان و موقعیت خاص جغرافیایی از نظر بهداشتی حائز اهمیت و توجه ویژه‌ای است.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 424870
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *