۰

نان با منت حضرت کدخدا

دیروز نانوایی های در برخی از شهرهای بزرگ کشور به مناسبت برداشتن تحریم ها نان رایگان به ملت دادند تا به حضرت کدخدا بفهمانند که از صدقه سر الطاف حضرت ایشان مردمان این ملک که تا قبل از برداشتن تحریمها جملگی در گرسنگی و قحطی کم از مردم سومالی نداشتند .
نان با منت حضرت کدخدا
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از رصدرودسر،دیروز نانوایی های در برخی از شهرهای بزرگ کشور  به مناسبت برداشتن تحریم ها نان رایگان به ملت دادند تا به حضرت کدخدا بفهمانند که از صدقه سر الطاف حضرت ایشان مردمان این ملک که تا قبل از برداشتن تحریمها جملگی در گرسنگی و قحطی کم از مردم سومالی نداشتند .
اینک میتوانند نان بخورند و دعا کنند برای طول عمر جنابان شیخین و اوباما و جمله آنانکه تحریم از سر راه ملت برداشتند و دلار و حکما مردم ایران هم نباید فراموش کنند که جایگاه ارباب و رعیتی نباید فراموش شود و ما همچنان یک ملت عقب افتاده ای هستیم که اروپاییان نباید به اینن سرزمین وحوش سفر کنند و جمله تحریمهایی که به اسامی مختلف بر گرده ملت سوار میکنند و دم از ما اگر ملتی که سفیر دولتش را یک لنگه پا پشت دربهای سازمان ملل نگه میدارند و به ارزشهایش توهین میکنند و مردمانش را مظلومانه در منا میکشند ، حقش را میگیرند ،از حقوق حقه اش محروم میکنند ، سفارتخانه اش را در یمن بمباران میکنند ، دولت بحرین و کویت و امارات و حتی دولت بزرگ !! کشور هشتصد هزار نفری جیبوتی تهدید و توهینش میکنند و دولت محترمش تنها لبخند میزند .
امروز در مقابل دیدگان مبهوت دوستداران انقلاب ، باید هم به مردم نان رایگان بدهند تا دشمن شاد شود جملگی فهم مطلب کنند که اگر نبود الطاف حضرت کد خدا در باب رفع تحریم ها ، ملت ایران از گرسنگی میمردند و چه تشابه عجیبی است بین این اقدام و توزیع سبد کالا پس از آزاد سازی بخش کوچکی از داراییهای ملت و صفهای طویل در روز پیروزی انقلاب و جان باختن دو نفر از ریال صدقه ای به ملت دادند.
برآید بی سواد و بی شناسنامه و عده ای معدود از جای محدود تغذیه شونده هستیم.
عزیزان هموطن….
باید به دولت محترم عرض کرد به جای تاخیر در انجام قول انتخاباتی خود را مشغول پهن کردن فرش قرمز برای کشورهای طمعکار به بازار تشنه ایران نکرده  و در راستای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی اهتمام بورزد./انتهای خبر
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 424904
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *