۰

«ثامن الحجج» حساب های بانکی را مسدود کرد+تصاویر

مسدود شدن حساب های بانکی مشتریان موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج در خرامه باعث ایجاد تنش هایی بین مردم و کارکنان بانک شده است.
«ثامن الحجج» حساب های بانکی را مسدود کرد+تصاویر
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از صدای خرامه، اوایل آبان ماه امسال بود که بحث داغ فعالیت بدون مجوز برخی موسسات مالی اعتباری در رسانه ها پیچید؛ اینجا بود کهولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی اخطار داد موسسات ثامن‌الحجج و ثامن مجوز ندارند و مردم به موسسه‌هایی که اسامی آنها در لیست اسامی بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری دارای مجوز نیست، اعتماد نکنند چرا که ریسک سپرده‌گذاری در موسسه‌های مالی و اعتباری غیرمجاز از دست دادن تمام سپرده است.
http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Dey/30%20samen/30%20dey%20samenolhajaj%201.jpg
به فاصله چند روز پس از انتشار این گزارش، برخی موسسات مالی و اعتباری پا در طریق ورشکستگی گذاشتند و برخی دیگر هم در پس دادن پول مردم به مشکل برخوردند؛ این در حالی بود که بسیاری از مشتریان، سرگردان بوده و تکلیفی برایشان تعیین نمی شد.
موج این اتفاقات به شهرستان خرامه هم رسید؛ یکی از مشتریان موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج شعبه خرامه اوایل هفته جاری برای دریافت پول خود به این موسسه مراجعه کرده و متوجه می شود که حسابش مسدود شده است؛ وی گفت که مسئولین موسسه گفته اند که این مشکل از طرف تهران به وجود آمده است.
http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Dey/30%20samen/30%20dey%20samenolhajaj%202.jpg
غلامعلی زارع مسئول این شعبه اظهار داشت: طبق نامه دریافتی از بانک مرکزی کلیه حساب های مشتریان این موسسه در سراسر کشور جهت انجام نظارت و بازرسی مسدود شده و تا تعیین تکلیف مجموعه این روند ادامه خواهد داشت.
http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Bahman/ec95b939_30%20dey%20%D8%AB%D8%A7%D9%85%D9%86%20%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%AC%D8%AC.jpg
وی افزود: با توجه به مشکلات پیش آمده در مورد مجوز فعالیت موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج احتمالا اقداماتی جهت اخذ مجوز تبدیل شدن به بانک و یا ادغام شدن با سایر بانک های کشور در روزهای آتی انجام خواهد شد.
http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Dey/30%20samen/30%20dey%20samenolhajaj%203.jpg
اما صبح امروز محمدرضا پور ابراهیمی عضو ناظر شورای پول و اعتبار، آب پاکی را روی دست همه ریخت و گفت: پرداخت سپرده‌های مردم در مؤسسه ثامن الحجج(ع) از روز ۱۰ بهمن ماه توسط بانک پارسیان آغاز خواهد شد و ابتدا مبالغ و سپرده‌های خرد پرداخت می شود.
http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Dey/30%20samen/30%20dey%20samenolhajaj%204.jpg
حال باید منتظر ماند که این داستان به کجا ختم می شود.
انتهای پیام/
دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 425284
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *