۰

۱۶۰ شغل حاصل قرارداد یک صندوق ملی با سازمان گردشگری

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به انعقاد تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید و معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: بیش از ۱۶۰ فرصت شغلی در راستای این طرح ایجاد شد.
 ۱۶۰ شغل حاصل قرارداد یک صندوق ملی با سازمان گردشگری
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، اصغر نورالله زاده، با اشاره به اینکه این صندوق با اعطای تسهیلات و رفع مشکل بازار، از کسب و کارهای کوچک حمایت می کند گفت: در راستای انعقاد تفاهم نامه بین صندوق کارآفرینی امید و معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بیش از صد و شصت فرصت شغلی ایجاد شده است.
 وی ادامه داد: این تفاهم نامه با هدف حمایت از صنعت گردشگری،بوم گردی، افزایش اشتغال مناطق روستایی ،توجه به اشتغال جوان و توسعه ی کسب و کار های خرد و کوچک منعقد شده است. بر این اساس پرداخت تسهیلات برای طرح های بوم گردی در کمیته‌ی تصویب طرح های صندوق کارآفرینی امید و معاونت گردشگری با اعتبار چهل میلیارد ریال در استان‌های مختلف تصویب شد.
نورالله زاده اظهار داشت: در این طرح ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه ی این صنعت ایرانی اسلامی و همچنین توسعه ی صنعت گردشگری که از ظرفیت بسیار بالای اشتغال زایی برخوردار است مد نظر قرار گرفته است.
مدیرعامل صندوق توسعه کارآفرینی گفت: رکود اقتصادی بر روی کسب و کارهای کوچک تأثیر بیشتری برجا گذاشته است بخصوص بنگاه هایی که تازه فعالیت خود را شروع کرده بودند.یکی از رویکرد‌های صندوق این بود که مزیت های رقابتی مناطق شناسایی شود و براساس آن بنگاه ها و کسب و کارهای کوچک راه اندازی و فعال شود.
 انتهای پیام/ تسنیم
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 425413
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *