۰

تلاش آقازاده جنجالی برای انحراف همایش اصولگرایان در سایه حمایت پدر رد صلاحیت شده‌+جزئیات

آقازاده جنجالی که با رانت در دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی مشغول به تحصیل است به همراه پدرش با راه اندازی یک انجمن الکترونیک در حوزه سلامت بازار داغ فروش مدرک‌های جعلی راه‌ انداخته‌اند.
تلاش آقازاده جنجالی برای انحراف همایش اصولگرایان در سایه حمایت پدر رد صلاحیت شده‌+جزئیات
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که آقازاده یکی از سیاسیون که خود را منتسب و نزدیک به جریان اصولگرایی می‌داند در دیدارهای اخیرش تلاش کرده تا همایش اصولگرایان را به نام خود تمام و در آن انحراف ایجاد کند که در این بین نقش پدر رد صلاحیت شده‌اش بسیار ویژه‌ است.

شنیده شده آقازاده یکی از چهره هایی که همواره سعی می کند خود را اصولگرا بنامد در حالی که در جلسات شورای همگرایی اصولگرایان به شدت از مواضع جبهه پایداری انقلاب اسلامی و حزب موتلفه اسلامی انتقادات تندی می‌کند و از سوی هیات اجرایی و شورای نگهبان در انتخابات مجلس رد صلاحیت شده و ارتباطات تنگاتنگی با عناصر جریان فتنه و اصلاح طلبان تندرو برقرار کرده به دنبال انحراف در همایش شورای همگرایی اصولگرایان است.

وی با برقراری تماس‌های مکرر با شخصیت‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب سعی کرده به همگان اینگونه القا کند که نقش ویژه‌ای در برگزاری و هدایت همایش شورای همگرایی اصولگرایان دارد و در این بین سخنران اصلی این همایش پدرش است در حالی پدر وی که ریاست یک نهاد صنفی کشور را در اختیار داشت از سوی هیات اجرایی و هیات نظارت رد صلاحیت شده است.

این فرد روابط ویژه‌ای با لیدرهای فتنه دارد و برخی اخبار را نیز در اختیار یکی از سایت فیلتر شده و ضد انقلاب قرار می‌دهد.

این آقازاده جنجالی که در دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی مشغول به تحصیل است به همراه پدرش با راه اندازی یک انجمن الکترونیک در حوزه سلامت بازار داغ فروش مدرک‌های جعلی راه‌ انداخته‌اند.

در این انجمن فارغ التحصیلان آموزش های این مؤسسه، می‌توانند چند هزار پوند پرداخت کرده و حضوری در انگلستان و یا هندوستان یا به صورت مجازی، «یک واحد درسی روش تحقیق» بگذرانند و پایان نامه(!) ارائه دهند تا مدیران دانشگاه انگلیسی به شخصه برایشان مدرک دانشگاهی معتبر صادر کنند؛ مدرک «فوق لیسانس مدیرت اجرایی» از دانشگاه انگلیسی! و جالب تر اینکه به جای اشانتیون، مدرک «تافل» و «آیلتس» بگیرید!
انتهای پیام/ راه دانا
چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۱
کد مطلب: 425463
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *