۰

انتظار کمک ملت‌ها از سازمان‌های بین المللی بی‌نتیجه است

نویسنده کتاب «دا» گفت: امروز سوریه هم باید مثل ما انسجام خود را حفظ کنند تا بین مردم و دولت شکاف ایجاد نشود و ملت ها نباید منتظر کمک سازمان های بین المللی باشند زیرا نتیجه ای ندارد.
انتظار کمک ملت‌ها از سازمان‌های بین المللی بی‌نتیجه است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از زنان خبر سیده زهرا حسینی نویسنده کتاب «دا» در همایش «همبستگی زنان ایران و سوریه؛ مقاومت و امداد فرهنگی» با اشاره به خانمان براندازی جنگ علی‌الخصوص جنگی که تحمیلی است، بیان کرد: جنگ تحمیلی خانمان‌برانداز است و تنها در ایران است که با اتحاد و انسجام به پیروزی رسید.
وی افزود: در زمان جنگ با ایران دلارهای آمریکا در اختیار بعثی ها بود و در کل تمامی کشور های درگیر جنگ با ما همه چیز در اختیار داشتند و امروز سوریه هم باید مثل ما انسجام خود را حفظ کنند تا بین مردم و دولت شکاف ایجاد نشود.
حسینی گفت: ملت ها نباید منتظر کمک سازمان های بین المللی باشند زیرا نتیجه ای ندارد اما برادر خود بنده با وجود جراحاتی که از جنگ ایران داشت مانند خیلی از جوانان ما امروز به جنگ در سوریه رفته اند، آنجا رفته است.
نویسنده کتاب «دا» مطرح کرد: داشتن برادرانی که برایشان تفاوتی ندارد ظلم در کجا افتاده باشد و در جنگ سوریه نیز شرکت کردند برای بنده افتخار است.
وی ادامه داد: امروز به شما سوری ها می گویم که شما را تنها نخواهیم گذاشت و از تجربیات جنگ به شما انتقال می دهیم تا از بحران عبور کنید. 
پایان پیام/
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۴
کد مطلب: 425721
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *