۰

جمعه؛ همایش تای چی در پارک آب و آتش

روز جمعه، شانزدهم بهمن‌ماه، بوستان آب و آتش تهران، میزبان جمعی از ووشوکاران این شهر خواهد بود.
 جمعه؛ همایش تای چی در پارک آب و آتش
به گزارش سرویس خبری تفتان ما، کانال تلگرامی تای چی نوشت: روز جمعه، شانزدهم بهمن‌ماه، بوستان آب و آتش تهران، میزبان جمعی از ووشوکاران این شهر خواهد بود. «همایش بزرگ ووشو و تای‌چی؛ ورزش شهروندی» با همکاری هیات ووشو اداره‌ی ورزش و جوانان شمال‌غرب تهران و سازمان ورزش شهرداری تهران و اداره ورزش شهرداری منطقه 3 و ناحیه 6 ، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، در ساعت 9 صبح در این بوستان برگزار خواهد شد.شرکت مایکروتل سرویس نیز در راستای سیاستهای  مسئولیتهای اجتماعی خود، این بار نیز به عنوان حامی همایش تای چی به حمایت از این ورزش پرطرفدار می پردازد. در این همایش که با حضور ووشوکارانی از سبک‌های تای‌چی (یانگ، چن و وودانگ)، وینگ‌چون، چانگ‌چوان و نان‌چوان و اجرای فرم‌های تخصصی این سبک‌ها برگزار می‌شود، برنامه‌های دیگری نیز تدارک دیده شده‌اند. مراسم معرفی و تجلیل از قهرمانان ملی و اعطای حکم فنی هنرجویان در دو نوبت، از دیگر بخش‌های این همایش خواهد بود.
اجرای فرم انفرادی تای‌چی‌چوان توسط استاد حامد کاتوزی و چن تای‌چی‌چوان توسط برخی از اساتید این سبک نیز برای آشنایی بیشتر علاقه‌مندان از بخش‌های مهم این همایش به حساب می‌آید. شایان ذکر است معرفی چی‌کنگ و تمرین‌های سلامتی‌بخش آن به عنوان تمرین‌های مکمل تای‌چی در برنامه‌ی همایش بزرگ ووشو و تای‌چی گنجانده شده است.
 


قدمت رشته ورزشی تای چی در ایران به بیش از 20 سال پیش بر می گردد و در حال حاضر بیش از 10000 نفر در این رشته در حال فعالیت هستند. گفتنی است فعالیت کمیته تای چی چوان فدراسیون ووشو ایران در 3 سال گذشته با محوریت توسعه هر چه بیشتر این رشته ورزشی و معرفی این رشته به طیف وسیعی از گروه های مختلف مردم صورت گرفته است. برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، استاژهای فنی، دوره های مربیگری و تمرین های تای چی در پارک های ملت، لاله، نیاوران، هنرمندان و بوستان های خوارزم و اکباتان در راستای دستیابی به این هدف انجام شده است.
این رشته ورزشی که مخاطبان بسیاری در سراسر دنیا دارد تاثیرات شگرفی در سلامتی، آرامش روحی و تخلیه انرژی درونی بدن انسان دارد. در کشور ما نیز علاقه مندان در 3 بعد قهرمانی، همگانی و درمانی به انجام این ورزش می پردازند. در همین راستا و جهت پرداختن به بعد همگانی این رشته ورزشی روز جمعه، شانزدهم بهمن ماه سال جاری بوستان آب و آتش میزبان علاقه مندان خواهد بود.
 

 
انتهای پیام/ تسنیم
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب: 426302
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *