۰

لیست‌های منتشر شده در مورد تایید صلاحیت شده‌ها درست نیست/جلسه اعضای شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها ادامه دارد

یک منبع مطلع گفت: لیست هایی که در حال حاضر از سوی شبکه های مجازی کاندیداهای تایید صلاحیت شده‌ها اعلام می شود درست نیست.
لیست‌های منتشر شده در مورد تایید صلاحیت شده‌ها درست نیست/جلسه اعضای شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها ادامه دارد
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، یک منبع مطلع در شورای نگهبان در خصوص اعلام لیست های غیر رسمی از کاندیداهای تایید صلاحیت شده در فضای مجازی اظهار داشت: لیست هایی که در حال حاضر از سوی شبکه های مجازی اعلام می شود درست نیست، البته ممکن است برخی از افراد اعلام شده در این لیست‌ها واقعا تایید صلاحیت شوند ولی تا کنون شورای نگهبان نام هیچ فردی را به عنوان کاندید تایید صلاحیت شده اعلام نکرده است.
 
وی افزود: در حال حاضر جلسه اعضای شورای نگهبان ادامه دارد و اعضا شورا هنوز مشغول بحث و بررسی در خصوص صلاحیت نامزدهای انتخابات هستند ولی تاکنون لیستی از سوی شورا اعلام نشده است.
 
این منبع مطلع گفت: قرار است تا پایان وقت امشب شورای نگهبان اسامی را به وزارت کشور اعلام کند.
 
نجات الله ابراهیمیان عضو حقوقدان شورای نگهبان پیش از این اعلام کرده بود که تعداد تائید و یا رد صلاحیت شدگان به صورت کلی و دقیق هنوز مشخص نشده است ولی طبق برآوردها 20 الی 25 درصد داوطلبان انتخابات مجلس در مرحله رسیدگی به اعتراضات تائید صلاحیت شدند.
وی افزود: تا ساعت 24 امشب تائید و رد صلاحیت شدگان به صورت کامل و آماری مشخص می‌شوند ولی تا این لحظه آمار دقیقی در این باره به علت اینکه هنوز جمع آوری کلی نشده است نمی‌توانم در اختیار قرار دهم.
 
انتهای پیام/ راه دانا
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 426396
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *