لزوم تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان

17 بهمن 1394 ساعت 11:51

امام جمعه زاهدان بر ضرورت تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان تاکید کرد.


به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: پیشرفت‌هایی که امروز ایران اسلامی را به عنوان یکی از قدرت‌های جهانی در زمینه‌های مختلف سیاسی، نظامی و مردم سالاری معرفی کرده مرهون حضور مردم و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: امروز توانسته‌ایم به فضل الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران پیام انقلاب اسلامی ایران را که پیام قرآن هست را به کل دنیا منتقل کنیم.
وی ادامه داد: نیروهای اسلام و انقلاب همواره حافظ دفاع از ارزش‎های دینی و انقلابی بوده‎اند و ایثارگری‎های آنان در میادین مختلف نظام به خوبی مشهود است.
امام جمعه زاهدان بر ضرورت تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان تاکید کرد و گفت: برکات انقلاب اسلامی بسیار زیاد و ارزشمند بوده و تشریح بیان کردن آنها برای نسل جوان بسیار مهم است.
وی با بیان اینکه این انقلاب همچون نگینی درخشان در سطح دنیا می‌درخشد، گفت: بسیاری از کشورهای آزادیخواه از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته‌اند.
سلیمانی گفت: در کنار ارزش‌های اسلامی حاکم در جامعه، نباید نقش استقلال کشور را در پیشرفت‌های علمی و عمرانی کشور نادیده گرفت.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گامی بزرگ در راستای منویات مقام معظم رهبری است.
وی انتخابات آینده را 2 آزمون الهی دیگر برای ملت ایران دانست و تاکید کرد: تمکین از نظر شورای نگهبان و پرهیز از تخریب آن امری مهم و با اهمیت است.
انتهای پیام/ فارس


کد مطلب: 426463

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/426463/لزوم-تشریح-دستاوردهای-انقلاب-اسلامی-نسل-جوان

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir