۰

هشدار سخنگوی فدارسیون کشتی به مسئولان فارس/ آیا میزبانی شیراز ضربه فنی می شود؟!

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: در صورت عدم انجام تعهدات شیراز برای برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در این استان میزبانی مسابقات تغییر می کند.
هشدار سخنگوی فدارسیون کشتی به مسئولان فارس/ آیا میزبانی شیراز ضربه فنی می شود؟!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، به نقل از سرویس ورزشی شیرازه، میزبانی شیراز از مسابقات جهانی کشتی فرنگی در سال 2016 باز هم خبر ساز شد. رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: با توجه به تصمیم قبلی، خادم رئیس فدراسیون در ابتدای طرح موضوع این میزبانی، در چند ماه گذشته، در سفری که به شهر شیراز داشت، مذاکراتی را با مقامات استانداری این شهر انجام داد و پس از آن جلسه مقرر گردید براساس توافقات  وتصمیمات فی ما بین، کارها پیش برود.
 
وی ادامه داد: پس از آن مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز در چند هفته گذشته در تهران جلسه ای را با مسئولان فدراسیون برگزار نمود اما تاکنون کار جدی از مسئولان استان در پیگیری میزبانی ندیده ایم.
 
رضایی تاکید کرد: به دلیل اینکه اتحادیه جهانی کشتی (UWW) به دقت پیگیر میزبانی جام جهانی است تا اواسط اسفندماه منتظر پیگیری و انجام تعهدات مسئولان استان فارس هستیم و در غیر این صورت باید برای تغییر میزبانی از شیراز به شهر دیگری با اتحادیه جهانی وارد مذاکره شویم.
در حالی سخنگوی فدراسیون کشتی بخاطر کم کاری مسئولین ورزش فارس، سخن از تغییر احتمالی میزبان مسابقات جهانی کشتی فرنگی در سال 2016 به میان آورد که پیش از این، مسئولان خبر از قطعی بودن میزبانی شیراز از این مسابقات می دادند.
موضوع میزبانی شیراز از مسابقات جهانی کشتی فرنگی، از همان ابتدا با اما و اگرهای زیادی همراه بوده است. از اختلاف رئیس سازمان ورزش و جوانان استان فارس با رئیس هیئت کشتی استان بر سر تاریخ برگزاری تا میزان فراهم بودن زیرساخت ها! زین العابدین عرب رئیس هیئت کشتی فارس از عدم دیدار با استاندار فارس گلایه مند بود، از طرفی کامیاب رئیس سازمان ورزش و جوانان استان فارس می گفت: استاندار از برگزاری این مسابقات در شیراز استقبال می کند.
یک ماه پیش هم قرار بود، دیداری بین استاندار فارس و خادم رئیس قدارسیون کشتی درباره میزبانی شیراز و مسائل مربوط به این رقابت‌ها صورت گیرد اما به تعویق افتاد و معلوم نشد که آیا این جلسه برگزار شد یا نه؟
وضعیت سالن شهید دستغیب و خانه کشتی فارس از مهمترین موضوعاتی است که در طول ماه های گذشته در خصوص میزبانی شیراز از این مسابقات موجب نگرانی شده بود. عرب در این باره می گوید: طی توافق صورت گرفته اداره ورزش و جوانان مسئولیت آماده‌سازی سالن 4 هزار نفری دستغیب شیراز برای برگزاری این رقابت ها را بر عهده گرفته است. مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس آبان ماه در گفتگو با شیرازه با بیان اینکه پس از بازسازی مجموعه ورزشی شهید دستغیب فقط رقابت‌های ملی و بین‌المللی در این محل برگزار می‌شود تا سالم بماند، اظهار کرد: کار بازسازی را از اول دی‌ماه شروع می‌کنیم و تا آخر اردیبهشت هم تمام می‌شود ضمن اینکه در حین تعمیرات هم می‌توان از سالن استفاده کرد. اما آیا بازسازی این مجموعه ورزشی شروع شده است؟!
وضعیت خانه کشتی اما علی رغم وعده مدیرکل ورزش و جوانان فارس مبنی بر افتتاح آن در دهه فجر، مشخص نیست.
با این حال معلوم نیست چرا با وجود تلاش های هیئت کشتی فارس برای فراهم آوردن مقدمات برگزاری این مسابقات در شیراز، برخی مسئولان استان اهتمام جدی در این باره ندارند. ای کاش متولیان امر، به اندازه ای که برای حضور در محافل سیاسی اهمیت می دهند، به ورزش قهرمانی هم نیم نگاهی داشته باشند.
رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2016 میلادی روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه سال 95 در ایران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 426559
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *