۰

معوقه 8 ماهه کارگرانی که جز خدا کسی ندارند/کارد به استخوان کارگران صدرا رسید+تصاویر

یکی از کارگران شرکت صدرا گفت: کارگران صدرا دیگر کارد به استخوانشان رسیده و از مسئولین می‌خواهند تا دلسوزانه به این مشکل نگاه کنند و این قشر ضعیف را نجات دهند.
معوقه 8 ماهه کارگرانی که جز خدا کسی ندارند/کارد به استخوان کارگران صدرا رسید+تصاویر
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از "سپاس"،شرکت تولیدی صنعتی صدرا یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولیدی در حوزه تولید کشتی و سکوهای نفتی در جنوب کشور است که یکی از شعب آن در جزیره نگین استان بوشهر با ظرفیت بیش چند صد نفر نیروی انسانی در رشته‌های مختلف در حال فعالیت است.
این شرکت مدتی است که با تغییرات مدیریتی دچار بحران‌هایی مانند اعتصابات کارگزار شده و این اعتصابات باعث شده است تا برخی از قسمت‌های این شرکت صنعتی در تعطیلی مطلق به سر ببرد.
مشکلات کمبود بودجه در صدرا و عدم دریافت حقوق ماهیانه کارگران چیزی جزء اعتصاب‌های مکرر و اخراج بهترین نیروهای متخصص در پی نداشته است.

از همین رو پایگاه خبری تحلیلی سپاس گفت‌وگو کوتاهی را با یکی از کارگران صدرا انجام داد تا علت اصلی این اعتصابات را جویا شود.
یکی از کارگران صدرا بوشهر که در همه اعتصاب‌ها برای احیاء حق‌وحقوق خود حضورداشته است در گفت‌وگو با خبرنگار سپاس گفت: شرکت تولیدی صنعتی صدرا نزدیک به 2 سال است که در پرداخت حقوق و مزایا کارگران تعویق انداخته و همه مسئولین ارشد صدرا و استان از مشکلات کارگران اطلاع کامل دارند و برخی از این مسئولین وعده‌هایی داده‌اند که تاکنون هیچ‌کدام از این وعده‌ها محقق نشده است.

وی بابیان اینکه یکی از اصلی‌ترین عامل در بروز مشکلات ملی تغییر مدیرت ها است، اظهار کرد: مدیریت جدید شرکت صدرا دریکی از اعتصابات کارگران اعلام کرد در زمان تحویل شرکت هیچ بودجه‌ای دریافت نکرده است؛ مسئولین استانی که همیشه صحبت از دفاع از حقوق کارگران را مطرح می‌کنند باید پاسخ‌گو این تناقض‌گویی مسئولین باشند.
این کارگر صدرا بابیان مهم‌ترین دغدغه کارگران، افزود: بیش از 2ماه است که برخی از شرکت‌های صدرا تعطیل‌شده و بیش از 6ماه است که هیچ حقوقی به کارگران صدرا پرداخت‌نشده است.

وی با اشاره به اینکه عدم پرداخت حقوق کارگران مشکلاتی را ایجاد کرده است، ابراز کرد: برخی از کارگران به دلیل مشکلات ملی در زندان‌ها به سرمی برند و برخی افراد نیز به زندگی مشترک خود پایان داده‌اند.
این کارگر شرکت صدرا خاطرنشان کرد: کارگران صدرا دیگر کارد به استخوانشان رسیده و از مسئولین می‌خواهند تا دلسوزانه به این مشکل نگاه کنند و این قشر ضعیف را نجات دهند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۸
کد مطلب: 426600
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *