۰

برگزاری جشنواره پیامی برای انقلاب/ ارائه خدمات مشاوره خانواده و تغذیه به راهپیمایان ۲۲ بهمن

مدیر فرهنگی و اجتماعی بسیج جامعه پزشکی تهران از برگزاری جشنواره پیامی برای انقلاب به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
برگزاری جشنواره پیامی برای انقلاب/ ارائه خدمات مشاوره خانواده و تغذیه به راهپیمایان ۲۲ بهمن
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، فاطمه حدادی اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری جشنواره پیامی برای انقلاب کرده است.  علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند بهترین پیام خود را تا سی‌ام بهمن به دبیرخانه مؤسسه حفظ آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی ارسال کنند.
وی افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا 30 بهمن ماه به سایت HEFZE-ASAR.IR و یا ایمیل  BIDARIYEESLAMI@YAHOO.COM همچنین صفحه اینستاگرام MAN22 ارسال کنند.
مدیر فرهنگی و اجتماعی بسیج جامعه پزشکی تهران ادامه داد: به 37 نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی ارائه خواهد شد همچنین در نهایت از مجموعه پیام‌ها کتابی به چاپ رسیده و در اختیار تمام شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.
حدادی ادامه داد: فردا به مناسبت 22 بهمن کانون بسیج دانشگاه علوم پزشکی تهران اقدام به برگزاری نمایشگاه بصیرت، فرهنگ و سیاست خواهد کرد و خدمات امدادی و تست فشار خون و قند رایگان نیز در غرفه نمایشگاه انجام می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور دو تیم درمانی و امدادی در غرفه نمایشگاه‌ نیز مشاوره‌های مربوط به مسائل خانواده، فرهنگ و تغذیه نیز انجام می‌‌شود.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 426972
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *