۰

آقای مظلومی دلت با فرهاد هست یا نیست؟!

آمدن یا نیامدن مجیدی به تمرین استقلال البته هیچ تاثیری در سرنوشت استقلال نخواهد داشت.
آقای مظلومی دلت با فرهاد هست یا نیست؟!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، اینکه پرویز مظلومی از اعماق وجود بخواهد فرهاد را در تمرین‌های استقلال ببیند یا نبیند از آن دسته سوال‌های مبهمی است که پاسخش را فقط آقای سرمربی می‌داند. قطعا اگر در انظار از سرمربی استقلال بپرسند که دوست دارد مجیدی در تمرین تیمش حاضر شود پاسخ مثبت خواهد داد و شروع می‌کند به تعریف و تمجیدهایی از کاپیتان سابقش اما مظلومی بدون شک در نهان دلخوری بسیاری از شماره 7 دارد که هیچ گاه از ذهنش هم پاک نمی‌شود.
ماجرا برمی‌گردد به فصل یازدهم. روزهایی که فرهاد مجیدی ناگهان استقلال را در میانه‌های فصل رها کرد و به دلایلی نامشخص با تیم الغرافه قرارداد بست. آن روزها مظلومی با استقلال فصل یازدهم در کورس قهرمانی قرار داشت و اگر فرهاد نیم فصل طاقت می‌آورد، بدون شک تیمش آن اختلاف یک امتیازی را جبران می‌کرد و قهرمان لیگ می‌شد. در آن ایام مظلومی باواسطه و بی‌واسطه صحبت‌های بسیاری با مجیدی کرد تا در استقلال بماند و از جدایی منصرف شود اما شماره 7 تا دل تان بخواهد مشتاق رفتن بود و استقلال را در میانه‌های راه رها کرد و به سوی قطر رفت. جدایی مجیدی از استقلال ضربه مهلکی به مظلومی بود و سرمربی آبی‌ها هیچ گاه نتوانست غیبت بازیکنی که به سبب گلزنی در دربی‌ها بیش از حد محبوب شده بود را پر کند.
فراموش کردن آن جدایی اما وقتی برای مظلومی ناممکن شد که همین آقا فرهاد یک سال بعد و در نیم فصل لیگ دوازدهم با امیر قلعه‌نویی هم پیمان شد و با وجود اختلاف‌های بسیاری که با سرمربی آبی‌ها داشت اما به استقلالی آمد که سرمربی‌اش امیر قلعه‌نویی بود. حال چه توقعی هست که مظلومی آن خاطرات تلخ که یک قهرمانی را از استقلال و او گرفت هضم کند و در مقابل فرهاد همان پرویزی باشد که پیش از ­­­جدایی‌اش بود. بی‌گمان شدنی نیست و اگر می‌بینید مظلومی گاهی در تمرین‌های استقلال جلوی دیگر بازیکنان به فرزاد مجیدی می‌گوید: «‌پس چی شد این آقا فرهاد، کی می‌آید سر تمرین» را بگذارید به حساب احساساتی که از جانب افکار عمومی نسبت به این بازیکن وجود دارد. هوادارانی که برای شان چندان مهم نیست در فصل یازدهم چه بر سر مظلومی آمد و آن جدایی غم‌انگیز چگونه یک قهرمانی را از استقلال گرفت و بعد همین آقا فرهاد قصه ما سر درآورد از جبهه سربازان ژنرال و یک فصل بعدش جام قهرمانی را بالای سر برد.
تکمله: آمدن یا نیامدن مجیدی به تمرین استقلال البته هیچ تاثیری در سرنوشت استقلال نخواهد داشت. مشارالیه اگر کمترین اهمیتی برای مظلومی قایل بود فصل یازدهم آن مصیبت را به بار نمی‌آورد. گرچه این انتقادها ازدیدگاه هواداری بی اهمیت است و خیلی‌ها هستند که فقط فرهاد را همان بازیکنی می‌شناسند که در دربی‌ها گل می‌زد و خالق بازی‌های بزرگی بود.
انتهای پیام/ راه دانا
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 427034
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *