۰

نظر عجیب سرمربی سپاهان

سرمربی کروات سپاهان از حواشی زیادی که در این تیم وجود دارد صحبت و عنوان کرده است راحت ترین راه در حال حاضر استعفا دادن است.
نظر عجیب سرمربی سپاهان
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، ایگور استیماچ سرمربی کروات که هدایت سپاهان ایران را بر عهده دارد یکی از معدود مربیان کرواتی است که این فصل در لیگ قهرمانان آسیا حاضر است. سپاهان در اولین دیدار خود باید برابر النصر امارات به میدان برود این مربی کروات که نتایج چندان خوبی در لیگ ایران با سپاهان در فصل اول خود نداشته است امیدوار است شروع خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشد.
پایگاه اینترنتی jutarnji کرواسی در ارزیابی خود از وضعیت این مربی در سپاهان نوشت: استیماچ با نتایجی که در سپاهان کسب کرده ، بیش از پیش به اخراج از این تیم نزدیک شده است و به همین خاطر با کسب نتیجه خوب در این لیگ که اکنون آخرین فرصت استیماچ در سپاهان است به ماندن در این تیم امیدوار خواهد شد.
این مربی ماه ها است که در یک چالش بزرگ قرار گرفته است و به دنبال رهایی از این موقعیت است.
ایگور استیماچ درباره حضور در سپاهان گفت: وقتی هدایت سپاهان را در دست گرفتم متوجه شدم جریانی علیه من در این تیم در حال شکل گرفتن است. بازیکنان اعتصاب کردند و با شورش بازیکنان در رختکن علیه خود مواجه شدم. حقوق بازیکنان چند ماه بود پرداخت نشده بود. داوری ها کاملا یک طرفه برای سپاهان سوت می زنند و همین داوری ها 10 امتیاز از ما گرفتند. نمی‌دانم چطور باید از این وضعیت رها شوم. هواداران در هر دیدار به باشگاه و مدیریت اعتراض می کنند و آسان ترین کار در شرایط حاضر استعفا دادن و ترک کردن این موقعیت است.
با این حال استیماچ سرمربی سپاهان که تیمش هیچ شانسی برای قهرمانی در لیگ ایران ندارد امیدوار است در لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب کند.
سپاهان ایران باید اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را برابر النصر در دوبی امارات برگزار کند و امیدوار است شروع خوبی در این رقابت ها داشته باشد.
انتهای پیام/ راه دانا
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۲۵
کد مطلب: 427354
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *