۰

بلای کرار سر مظلومی نیاید؟!

کمتیه انضباطی بعد از مدت‌ها سرانجام روز سه‌شنبه تشکیل جلسه داد تا در مورد اتفاقاتی که بعد از بازی استقلال و نفت در کنفرانس مطبوعاتی افتاد تصمیم بگیرد.
بلای کرار سر مظلومی نیاید؟!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، اظهار نظر‌های مظلومی بعد از بازی با نفت شکل یک اتهام را داشت. سرمربی استقلال در مورد داوری طوری صحبت کرد که انگار پشت پرده اشتباهات داوری خبرهایی است که او هم از آن خبر دارد. این صحبت‌ها از آنجا که به اتهام شبیه بود کمیته داوران را مجاب کرد تا از این مربی شکایت کنند.
کمتیه انضباطی بعد از مدت‌ها سرانجام روز سه‌شنبه تشکیل جلسه داد تا در مورد اتفاقاتی که بعد از بازی استقلال و نفت در کنفرانس مطبوعاتی افتاد تصمیم بگیرد اما از قرار معلوم این کمیته رای خود را امروز صادر می‌کند. در این ارتباط حسین عبداللهی دبیر کمیته انضباطی اینطور توضیح می‌دهد: «شکایت کمیته داوران از سرمربی استقلال به دست ما رسیده و حتی تصمیمات مقدماتی نیز در مورد آن گرفته‌ایم که طبق مواد ۶۷ و ۷۲ آیین‌نامه انضباطی رأی وی را صادر می‌کنیم. دو، سه روز پیش بود که شکایت کمیته داوران از سرمربی استقلال به دست ما رسید.
در نشست روز سه‌شنبه اعضای کمیته انضباطی نیز در این خصوص تصمیمات مقدماتی گرفته شد و به احتمال فراوان امروز در این خصوص رأی خود را صادر می‌کنیم. در مواد 67 و 72 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال هرگونه اظهار نظر در مورد داوران، مسوولان برگزاری مسابقه یا مقامات رسمی فدراسیون و سازمان لیگ منع شده و جرایم نقدی یا حتی محرومیت در نظر گرفته شده است.»
نکته: اما حرف‌های مسوول انضباطی استقلال چه دردی را از این تیم دوا می‌کند. بزرگی به عنوان یک مسوول حقوقی اصلا شبیه یک حقوقدان عمل نمی‌کند و تجربه نشان داده رفتارهای او نه تنها به نفع استقلال نشده بلکه به ضرر این تیم هم تمام شده است. نمونه بارز این رفتارهای بزرگی را می‌توان در پرونده کرار به وضوح دید. بهتر نیست در شرایطی که تیم استقلال می‌تواند با سهل انگاری ضربه بخورد مسوول حقوقی آن متفکرانه عمل کند.
 
انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 427620
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *