۰
حاشيه هاي انتخاباتي شهرستان خاش؛

از راي دادن اتوبوسي تا سوء استفاده از افراد بي سواد و سالمند به نفع يكي از كانديداهاي شهرستان خاش

یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان خاش در اقدامی عجیب با کرایه اتوبوس، از شهرهای زاهدان و زابل برای کسب ارای بیشتر افراد مختلفی را به خاش آورده است...
 از راي دادن اتوبوسي تا سوء استفاده از افراد بي سواد و سالمند به نفع يكي از كانديداهاي شهرستان خاش
به گزارش تفتان ما، یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان خاش که اوضاع خود را بسیار وخیم دیده است در اقدامی عجیب با کرایه اتوبوس، از شهرهای زاهدان و زابل برای کسب ارای بیشتر افراد مختلفی را به خاش آورده است. این فرد در اقدامی تعجب برانگیز اتوبوس ها را با قیمت 900 هزارتومان کرایه کرده است.
 
* شنيده مي شود در برخي حوزه هاي راي گيري از بي سوادي راي دهندگان به نفع يكي از كانديداهاي شهرستان خاش استفاده مي شود و برخي ها براي اين افراد بي سواد اسامي كانديداي مورد نظر خود را مي نويسند و باعث جريحه دار شدن روحيه مردم خاش شده و اين بداخلاقي هاي انتخاباتي پيگيري مسئولين شهرستان خاش را مي طلبد.
 
* از ديگر موارد و حاشيه هاي انتخاباتي شهرستان خاش كم آمدن صندوق و تعرفه انتخاباتی بود كه اکثرحوزه های خاش درخواست افزایش صندوق کردند. با توجه به اینکه 110 هزار تعرفه در خاش توزیع  شده اما بنا به دلايلي! برخی از حوزه ها تعرفه ها کم آمده است و صندوق ها تکمیل شده و حتی تعداد رای دهندگان از ظرفیت برخی مناطق بیشتر شده است.
 
* همچنين محمدصادق احمدي عضو  ويژه  بازرسي شوراي نگهبان از تهران جهت بازديد از مراكز و حوزه هاي انتخابيه سطح شهرستان خاش به اين شهرستان سفر كرده و جلساتي را با فرماندار و اعضاي شوراي نگهبان برگزار كرده است.
 
* از جذابترين حاشيه هاي امروز نيز خرید رای  از ابتداي صبح توسط يكي از كانديداهاي شهرستان خاش در شعب مختلف اخذ رای همچنان با شدت در حال انجام هست. آیا این همه پول و اینهمه هزینه برای خدمت کردن به مردم است؟؟؟
 
انتهاي پيام/
جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب: 427692
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *