۰

غیرمنصفانه‌ترین انتقاد از طارمی

موضوع هم فقط مربوط به طارمی نیست؛ چه اینکه حتی بابک حاتمی و رضا خالقی‌فر و سوشا مکانی هم با کلکسیون شاهکارهای متفاوتی که خلق کرده‌اند.
غیرمنصفانه‌ترین انتقاد از طارمی
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، بعد از آنکه نقش پررنگ مهدی طارمی در اعتصاب روز دوشنبه بازیکنان پرسپولیس مشخص شد، خیلی‌ها او را مورد انتقاد قرار دادند؛ به ویژه که برخوردش با خبرنگاران هم خوب نبود و حرف‌هایی از سر غرور کاذب به زبان آورد. همه این نقد و بحث‌ها درست، اما مشکل از جایی شروع می‌شود که عده‌ای سعی می‌کنند با یادآوری بذل و بخشش‌های طارمی در یک سال گذشته، تلاش او برای وصول مطالباتش را زیر سوال ببرند. مثلا می‌گویند طارمی که دیروز خودروی جایزه‌اش را به یک پیشکسوت پرسپولیس اهدا کرده، چرا حالا به خاطر دستمزدش جنگ و جدل راه انداخته و به لغو تمرینات کمک کرده است؟
اینکه اصل اعتصاب کار درستی هست یا نه، یک موضوع جداگانه است که سر جای خودش باید مورد بحث قرار بگیرد. مساله اما اینجاست که این گروه از استدلال‌گران که تعدادشان هم کم نیست و کل شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرده‌اند، خواسته یا ناخواسته در دام یک مغالطه ساده و بسیار سطحی افتاده‌اند. مهدی طارمی اختیار اموال خودش را دارد و می‌تواند تا آخرین ریال موجودی‌اش را به بقیه ببخشد، اما این به آن معنا نیست که دیگران می‌توانند حقوق و مطالبات وی را نادیده بگیرند. باشگاه پرسپولیس تعهد کرده پول قرارداد بازیکناننش را بپردازد و حالا هم باید این کار را انجام بدهد.
موضوع هم فقط مربوط به طارمی نیست؛ چه اینکه حتی بابک حاتمی و رضا خالقی‌فر و سوشا مکانی هم با کلکسیون شاهکارهای متفاوتی که خلق کرده‌اند باید پول‌شان را بگیرند. صدالبته که خیلی بهتر بود پرسپولیسی‌ها احترام باشگاه، هواداران و روح هادی نوروزی را نگه می‌داشتند و دست به اعتصاب نمی‌زدند، اما اینکه بخواهیم از سخاوتمندی قابل تقدیر طارمی در گذشته به عنوان چماقی بر سر او استفاده کنیم، نهایت بی‌انصافی است. کوتاه‌ترین سخن در مورد بحث حاضر، این ضرب‌المثل دقیق و درست است: «حساب به دینار، بخشش به خروار!»
انتهای پیام/ راه دانا
شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 427730
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *