۰

در هیچ حوزه‌ای ابطال صندوق نداشته‌ایم/ امشب ۸۰ درصد نتایج را اعلام می‌کنیم/ بیش از ۶۰ درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند

وزیر کشور با بیان اینکه میزان مشارکت را پس از پایان شمارش آرا اعلام می‌کنیم، گفت: بیش از ۶۰ درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کرده‌اند که این میزان بیشتر خواهد شد.
در هیچ حوزه‌ای ابطال صندوق نداشته‌ایم/ امشب ۸۰ درصد نتایج را اعلام می‌کنیم/ بیش از ۶۰ درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه میزان مشارکت را پس از پایان شمارش آراء اعلام می‌کنیم، گفت: بیش از 60 درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کرده‌اند که این میزان بیشتر خواهد شد.
به گزارش فارس وی با بیان اینکه انتخابات از نظر حضور مردم مناسب بوده، تصریح‌کرد: براساس آرای استعلام شده از طریق سیستم حدود 33 میلیون نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند که این میزان بیشتر خواهد شد.
رحمانی‌فضلی یادآور شد: هم از نظر سیاسی و هم از نظر امنیتی انتخابات در شرایط مناسبی برگزار شد و تا الان در هیچ حوزه‌ای ابطال صندوق نداشته‌ایم.
وزیر کشور تصریح‌کرد: همکاری بین دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و امنیتی انتظامی عالی بوده و توانستیم رقم مناسبی از مشارکت و حضور را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه امشب 80 درصد نتایج را اعلام می‌کنیم، یادآورشد: نتایج آرای حوزه انتخابیه استان تهران را امشب پس از نهایی شدن اعلام خواهیم کرد.
رحمانی‌فضلی گفت: با توجه به اینکه دو انتخابات بوده نزدیک به 70 میلیون رأی به صندوق‌ها ریخته شده است.
وزیر کشور با بیان اینکه باید تمام تخلفات مجازی و شخصی احصا و برخوردهای لازم صورت گیرد، افزود: اگر افرادی سازماندهی شده به شهری برای رأی دادن منتقل شوند حتما باید جلوگیری شود در این رابطه دو اتوبوس در منطقه حسن‌آباد که قصد ورود به تهران داشت را متوقف کرده و به استانداری اعلام کردیم اگر اتوبوسی سازماندهی شده قصد آمدن به تهران داشتند متوقف کرده و گزارش کنند.
رحمانی‌فضلی تأکید کرد: با نتایجی که بر اساس استعلامات بدست آمده در شهر تهران 2 میلیون و 900 هزار نفر و در کل استان تهران حدود 3 میلیون و 900 هزار نفر رأی دادند که این آمار قطعی نیست.
ادامه دارد...
انتهای پیام/ راه دانا
يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۶
کد مطلب: 427804
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *