۰

زیدان کم آورد: “لالیگا تمام شد”

زیدان گفت: مسلما اگر فصل بعد باشم تغییرات به اقتصای کارم انجام می شود.”
زیدان کم آورد: “لالیگا تمام شد”
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، زین الدین زیدان پس از دربی مادرید گفت : “لالیگا تمام شد. شکست در خانه مقابل اتلتیکو ضربه بسیار سنگینی است. به بازیکنانم اعتماد دارم. مسلما اگر فصل بعد باشم تغییرات به اقتصای کارم انجام می شود.”
شرایط بد رئال : “چهارشنبه بازی داریم. نمی خواهیم دیوانه‌وار شویم. لحظات مشکلی است اما باید حرفه‌ای باشیم.”
افت تیم : “نمی دانم. از بازی راضی نبودم. نمی توانم از شکست راضی باشم. مهم این است که تیم به بازی بعدی فکر کند. باید تائید کنم که لالیگا تمام شده  اما فصل تمام نشده و بازیهایی باقی مانده است.”
روحیه بازیکنان : “باید به بازی چهارشنبه فکر کنیم. امروز روز سختی بود. شکست در خانه مقابل اتلتیکو سخت است.”
ترکیب: “به بازیکنان کاملا اعتماد دارم. همیشه در کنارشان هستم. فصل بعد ممکن است که بازیکنان یا مربی عوض شوند. نمی دانم اما هدفم برای این فصل را می‌بینم.”
شرایط بدنی: “سه هفته سخت تمرین کردیم. بازی امروز مشکل بدنی نبود. ذهنی بود. از همه نظر مشکل داشتیم.”
تغییرات در بازی: “با مایورال می خواستم یک مهاجم در ترکیب داشته باشم. کریم رفت و بورخا آمد. دوست داشتم گل بزند اما خوب و با شخصیت بازی کرد. با لوکاس به دنبال خلاقیت بودم  و با خسه به دنبال سرعت. مشکل از شرایط بدنی نبود.”
صحبت با بازیکنان: “باید به تلاش ادامه داد. نا امید نمی شوم. می خواهم که تیم خوب بازی کند. باید در چنین بازیهایی جدیت داشته باشی ، بیشتر بدوی و جدی تر باشی. باید بیشتر می دویدیم.آنها چهارشنبه بازی داشتند به همین خاطر ما باید بیشتر می دویدیم اما آنها بهتر بودند.”
انتهای پیام/ راه دانا
يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 427846
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *