پیام تبریک پايگاه خبري تحليلي تفتان ما خطاب به مهندس علي كرد نماینده منتخب مردم شهرستان خاش

9 اسفند 1394 ساعت 10:04

مديريت و اعضاي هيات تحريريه پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما در پيامي به مردم شهرستان خاش بابت خلق حماسه سیاسی و انتخاب علي كرد بعنوان نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي تبريك گفت.


به گزارش تفتان ما، مديريت و اعضاي هيات تحريريه پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما در پيامي به مردم شهرستان خاش بابت خلق حماسه سیاسی و انتخاب علي كرد بعنوان نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي تبريك گفت، متن این پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان خاش بار دیگر با حضور با شکوه خود در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و  دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگ زرینی را در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران رقم زدند و باحضور خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی کوبیدند.
 
مردم ثابت کردند به انقلاب اسلامی ایران عشق می ورزند و همواره پشتیبان و محافظ انقلاب خود خواهند بود.
 
اکنون که با رای بالا و قاطع مردم مومن و متدین شهرستان خاش برادر ولایتمدار، ارزشی و اصولگرا جناب آقای مهندس علي كرد به مجلس شورای اسلامی راه یافته اند توفیقات روز افزون ایشان را از خداوند متعال خواستاریم و امیدواریم در سایه رهنمود های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله پیروز و سربلند باشند.
 
مردم شهرستان خاش با انتخاب شایسته خود ثابت کردند دوران برخی که خود را پدرخوانده خاش می دانستند و حمایت خود از یک نفر را به منزله پیروزی قطعی او در انتخابات قلمداد می کردند به پایان رسیده و دوران جدیدی آغاز شده است.
 
امیدورایم نماینده با سابقه درخشان، محبوب و پرانرژی شهرمان همچون گذشته در درجه اول پیگر شان اصلی نمایندگان مجلس که همان قانونگذاری است بوده و در درجه دوم مشکلات شهرستان اعم از اقتصادمقاومتي، امنیت، اشتغال و … را با قوت و تمام توان پیگری نمایند. ان شا الله
 
مديريت و اعضاي هيات تحريريه پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 427867

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/427867/پیام-تبریک-پايگاه-خبري-تحليلي-تفتان-خطاب-مهندس-علي-كرد-نماینده-منتخب-مردم-شهرستان-خاش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir