۰

نتایج انتخابات نشان می‌دهد اصلی‌ترین هدف ائتلاف «فتنه - انگلیس» شکست خورده است

مهدی محمدی عنوان کرد اگرچه وضعیت شمارش آرا در تهران بسیار سیال است اما تقریبا قطعی است که پروژه عدم ورود آقایان جنتی، یزدی و مصباح به مجلس خبرگان که اصلی‌ترین هدف ائتلاف فتنه - انگلیس بود شکست خورده است.
نتایج انتخابات نشان می‌دهد اصلی‌ترین هدف ائتلاف «فتنه - انگلیس» شکست خورده است
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، مهدی محمدی کارشناس مسائل سیساسی در کانال تلگرامی اش نوشت: هر چه از پایان زمان رای دهی بیشتر فاصله می گیریم، این مسئله واضح تر می شود که استراتژی مشترک امریکا و یک جریان سیاسی در داخل برای تبدیل کردن برجام به ابزاری برای تغییر معادله قدرت در ایران شکست خورده است.
نتایج انتخابات 7 اسفند برای طراحان این استراتژی بی گمان سرافکندگی بزرگی است. در سراسر کشور، اکنون قطعی است که حداقل 60 درصد فهرست جامعه مدرسین به مجلس خبرگان راه یافته اند.
درباره مجلس هم از حدود 100 کاندیدایی که تا اینجا راه یابی آنها به مجلس قطعی شده 75 نفر اصولگرا هستند. وضعیت کلی هم به احتمال بسیار زیاد از همین فرمول تبعیت خواهد کرد.
درباره تهران نیز، اگرچه وضعیت بسیار سیال است اما تقریبا قطعی است که پروژه عدم ورود آقایان جنتی، یزدی و مصباح به مجلس خبرگان که اصلی ترین هدف ائتلاف فتنه-انگلیس بود شکست خورده است. به همین دلیل هم هست که در اندرونی خود به دوستانشان سفارش می کنند صدای این قضیه را دیگر درنیاورند!
تحلیل نتایج این دور از انتخابات، در ابعاد کشوری، ارزیابی های بسیار مهمی در اختیار ما قرار خواهد داد.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 427869
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *