۰

طوفان زرد ایران در دوبی؛ قدرت نمایی شاگردان یحیی در اصفهان

در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم سپاهان میهمان تیم النصر امارات است و ذوب آهن از لخویای قطر میزبانی می‌کند.
طوفان زرد ایران در دوبی؛ قدرت نمایی شاگردان یحیی در اصفهان
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، هفته دوم از لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه برگزار می شود. در این روز دو نماینده ایران به میدان می روند. در هفته اول سه نماینده ایران در آسیا درخشیدند. تراکتورسازی روز چهارشنبه بازی دارد و نگاهی به بازی سپاهان و ذوب آهن با حریفان شان می اندازیم:
النصر امارات- سپاهان اصفهان؛ طوفان زرد ایران در دوبی!
سپاهان در دیدار رفت با دو گل تیم النصر پرمدعا را شکست داد و آنها را دست خالی به امارات بازگرداند. اکنون زردپوشان اصفهانی در دوبی باید به میدان بروند. سپاهان صدرنشین گروه A مسابقات هستند ولی این شروع راه است و شاگردان استیماچ اگر می خواهند مسیر موفقیت آمیز خود را در آسیا ادامه بدهند باید در این بازی هوشیارتر از بازی قبلی باشند. امتیاز گرفتن و شکست دادن النصر در خانه اش دشوارتر است. بازیکنان سپاهان اگر مثل بازی رفت توانایی های خود را به نمایش بگذارند و خوش بدرخشند قطعا دست پر به ایران برمی گردند. پریرا با دو گلی که در دیدار رفت زد مورد توجه مدافعان حریف است و باید دید استیماچ در دومین دیدار آسیایی اش چه نقشه های تاکتیکی برای شکست دادن النصر در سر دارد. پیروزی در مسابقات آسیایی می تواند سرآغازی برای قطب زرد فوتبال ایران باشد.
این بازی ساعت 20 در امارات برگزار می شود و دیگر دیدار گروه نیز بین الاتحاد عربستان و لوکوموتیو ازبکستان برگزار می شود.
ذوب آهن ایران - لخویای قطر
ذوب آهن در اولین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا چهره یک مدعی را داشت و توانست تیم لخویا را در خانه اش شکست بدهد. اگر در آن مسابقه بخت با شاگردان یحیی گل محمدی یار بود قطعا می توانستند بیش از یک گل بزنند. البته گل محمدی به خوبی می داند اگر شاگردانش در باد پیروزی هفته قبل بخوابند ممکن است با مشکل مواجه شوند و در دیدار خانگی غافلگیر شوند. ذوب آهن در این بازی بازهم هاشم بیک زاده را در اختیار ندارد. هواداران فوتبال اصفهان اگر دوست دارند تیم شهرشان که نماینده ایران است در این بازی پیروز شود باید به ورزشگاه فولادشهر بروند و تیم ذوب آهن را تنها نگذارند. ذوب آهن در صورت پیروزی صدرنشینی اش در گروه B ادامه پیدا خواهد کرد.
این بازی ساعت 18 و 45 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود و دیگر دیدار این گروه بین دو تیم بنیادکار ازبکستان و النصر عربستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 427926
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *