قحطی سرپرست در تیم ملی هندبال!

18 اسفند 1394 ساعت 9:09

فدراسیون هندبال بازهم دست به ابتکار زد و مربی تیم ملی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معرفی کرد.


به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، دبیر فدراسیون هندبال با ارسال نامه‌ای اسامی 26 بازیکن برای حضور در اردوی آمادگی مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک ریو که از 17 تا 23 فروردین ماه در مالمو سوئد برگزار می‌شود، اعلام کرد که در این فهرست اسامی 3 لژیونر هندبال ایران که در رومانی، قطر و عمان حاضر هستند آمده است.

هنوز به خوبی به یاد داریم که چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی هندبال هم با وضعیت مبهم در سرپرستی تیم ملی آغاز شد. در آن زمان گفته می‌شد که سهمی سرپرست تیم ملی است، اما وی حتی در تورنمنت چهارجانبه جانباختگان منا نیز در کنار تیم ملی حضور نداشت که در نهایت فرامرز می‌آبادی، دبیر فدراسیون هندبال به عنوان سرپرست جدید و موقت تیم ملی هندبال معرفی شد.
می‌آبادی ملی‌پوشان هندبال را در اردوهای برون مرزی قبل از مسابقات انتخابی المپیک همراهی کرد و حتی به قطر هم رفت، اما در اواسط مسابقات فرامرز خالقی، مدیر تیم‌های ملی راهی قطر شد تا به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم ملی در رقابت‌های انتخابی المپیک بنشیند.
مهدی اخوان، مدیر فنی تیم ملی هندبال ایران هم در چهارمین مرحله اردو حضور نداشت که اختلاف با عرفان اسماعیلاگیچ دلیل اصلی کنار گذاشته شدن اخوان عنوان شده بود.
حالا تصمیم جدید اتخاذ شده است و آن هم اینکه محسن طاهری با حفظ سمت به عنوان سرپرست هم فعالیت کند. طاهری در بازی‌های گذشته تیم ملی به عنوان مربی در کنار عرفان حضور داشت. حال سوال اینجاست که در هندبال با این وسعت قحط‌الرجال شده است که مسئولان مجبورند یک نفر را به عنوان مربی - سرپرست انتخاب کنند؟
انتخاب سرپرست شاید یکی از ساده‌ترین اموری باشد که در یک فدراسیون رخ می‌دهد، اما فدراسیون هندبال به عنوان یکی از رشته‌هایی که برای المپیکی شدن تلاش می کند هنوز در اجرای این امر ساده مانده و درگیر انتخاب سرپرست برای تیم ملی است.
انتهای پیام/ راه دانا


کد مطلب: 428713

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/428713/قحطی-سرپرست-تیم-ملی-هندبال

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir