۰

از شایعه کم‌کاری رضاییان تا معمای حیدریه/ برانکو چه می‌کند؟

اگر بغض برانکو به حیدریه تمام شده باشد، این ملی‌پوش امید شانس آن را دارد که در قم به میدان برود و عرض اندام کند.
از شایعه کم‌کاری رضاییان تا معمای حیدریه/ برانکو چه می‌کند؟
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، پرسپولیس علاوه بر اینکه در بازی با تراکتورسازی از کسب دو امتیاز ارزشمند و تعیین‌کننده محروم ماند، دو بازیکنش را هم برای بازی بعدی از دست داد تا این دوئل با امیر قلعه‌نویی به هیچ وجه برای برانکو خوش‌یمن نبوده باشد. به این ترتیب محسن بنگر و رامین رضاییان با دریافت کارت زردهای سوم خودشان، قادر نخواهند بود روز جمعه در برابر صبای قم به میدان بروند؛ آنچه خط دفاعی متزلزل سرخپوشان را با مشکلات بسیار بیشتری مواجه خواهد کرد. بنگر و رضاییان پرثبات‌ترین مدافعان پرسپولیس در این فصل بوده‌اند. رضاییان از همان بازی اول فیکس شد و بنگر هم بعد از 4هفته آزمون و خطا به ترکیب اصلی راه یافت و دیگر بیرون نیامد. حالا اما هیچکدام از این دو بازیکن قادر نخواهند بود برابر صبا به میدان بروند و ایوانکوویچ باید برای آنها جایگزین پیدا کند؛ معمایی که بی‌شک به اصلی‌ترین دغدغه مربی کروات در 48ساعت پیش رو تبدیل خواهد شد.
مغضوب‌ها شانس دارند؟
در شرایط فعلی، به طور طبیعی وحید حیدریه باید در سمت راست جایگزین رضاییان شود و رضا نورمحمدی هم در قلب خط دفاعی به جای بنگر به میدان برود. این دو بازیکن اما اخیرا به شکل غریبی از چشم برانکو افتاده‌اند. حیدریه که در بازی حذفی با ذوب‌آهن به جای رضاییان بازی کرد و اتفاقا نمایش بدی هم نداشت، بعد از بازگشت از اردوی تیم امید جایگاهش را نزد برانکو از دست داد. گفته می‌شود او از دستور برانکو برای بازی با صبا در فینال جام شهدا سرپیچی کرده و همین مساله باعث شده مربی کروات در بازی با سپاهان هم از او به جای انصاری مصدوم استفاده نکند. اگر بغض برانکو به حیدریه تمام شده باشد، این ملی‌پوش امید شانس آن را دارد که در قم به میدان برود و عرض اندام کند، اما اگر تنش بین او و کادرفنی همچنان ادامه داشته باشد، احتمالا بابک حاتمی در این پست به بازی گرفته خواهد شد. حاتمی در مسابقه با سپاهان نمایش ضعیفی ارایه داد. در آن بازی حیدریه به دستور برانکو بیشتر از یک ساعت بدنش را گرم کرد، اما یک دقیقه هم به بازی گرفته نشد! از سوی دیگر رضا نورمحمدی هم برای بازی با تراکتورسازی به شکل عجیبی از لیست 18نفره سرخپوشان خط خورد. گفته می‌شود علاوه بر مسایل فنی، او در انجام وظایف کاپیتانی‌اش هم اهمال کرده؛ چنان‌که مثلا در ماجرای اعتصاب نتوانسته به خوبی همبازیانش را کنترل کند. اگر برانکو همچنان نسبت به نورمحمدی نظر منفی داشته باشد، مایکل اومانیا به ارنج اصلی خواهد رسید؛ بازیکنی که همین 5هفته پیش در لیست مازاد قرار گرفت و نزدیک بود از پرسپولیس جدا شود!
واقعا کم‌کاری بود؟
بازی با صبای قم نخستین مسابقه پرسپولیس در لیگ پانزدهم، بدون رامین رضاییان است. مدافع کناری سرخپوشان در هر 22مسابقه قبلی فیکس بوده و در 21بازی 90دقیفه کامل برای تیمش توپ زده است. او تنها یک بار در شش دقیقه پایانی بازی استقلال اهواز تعویض شد، اما حالا قرمزها باید یک بازی کامل را بدون حضور وی تجربه کنند. البته رضاییان بازی با ذوب‌آهن در جام حذفی را هم به دلیل مصدومیت از دست داد که این مساله در آن مقطع با شبهاتی همراه بود و برای او حاشیه‌هایی درست کرد. رضا نورمحمدی بعد از آن بازی از بازیکنانی حرف زد که به دلیل کم‌کاری قید همراهی تیم را می‌زنند و خیلی‌ها این مساله را به رامین نسبت دادند؛ هرچند رضاییان به شدت موضوع را تکذیب کرد.
انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 428963
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *