۰
جام شهدای خدمت و سازندگی؛

ايرانشهر قهرمان رقابت های هندبال نوجوانان سیستان و بلوچستان شد + تصاوير

رقابت های هندبال قهرماني نوجوانان سيستان و بلوچستان با برتری تیم ايرانشهر در شهرستان خاش پایان یافت .
ايرانشهر قهرمان رقابت های هندبال نوجوانان سیستان و بلوچستان شد + تصاوير
عبدالغفور قلندرزهي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش در حاشيه برگزاري اين مسابقات، در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان استان سيستان و بلوچستان جام شهدای خدمت و سازندگی (شهید قدمی، شهید نیکبخت و شهید امام بخش ریگی) در سالن كارگران اين شهرستان برگزار شد.
 
وي با اینکه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان استان کرمانشاه به میزبانی شهرستان خاش برگزار شد، گفت: این مسابقات به مدت یک روز با حضور تیم‌هایی از شهرهاي زاهدان، زابل، ايرانشهر، خاش و زرند كرمان برگزار شد.
 
قلندرزهي خاطرنشان كرد: در این دوره از مسابقات پس از انجام دیدارهای مقدماتی و نیمه نهایی تیم‌های ايرانشهر، زاهدان و زرندكرمان به ترتیب به عناوین اول تا سوم رسیدند و تيم بخشداري مركزي خاش كاپ اخلاق را گرفت.
 
وی از انتصاب مهدي سرگزي به عنوان رييس هيئت هندبال شهرستان خاش خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات 3 داور به امر قضاوت دیدارها پرداختند.
 
قلندرزهي اذعان کرد: هندبال شهرستان خاش در سال‌های گذشته پیشرفت خوبی داشته است و در امر پرورش استعداد نیز موفق بوده است و امید داریم در آینده نیز هندبالیست‌های خاشي با حضور در تیم‌های ملی موفقیت‌های گذشته خود را تکرار کنند.
 
وي با اشاره به اينكه در حاشيه اين مسابقات از خانواده شهيد محمودزهي تجليل شد، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات وحدت، همدلی، انس و مودت در میان جوانان درراستای تحکیم بنیه اعتقادی ومعنوی آنان وایجاد روحیه نشاط در بین جوانان است.
 
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش اظهار كرد: ان شاالله با برگزاری نظیر این مسابقات دررشته های مختلف ورزشی دربین نوجوانان و جوانان به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای نهادینه کردن سه عامل اساسی:تحصیل، تهذیب ،ورزش جامه عمل بپوشانیم.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 429111
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *