۰

کشف یک تن و 124 کیلوگرم مواد افیونی در جنوب سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 124 کیلوگرم مواد افیونی، دستگیری دو قاچاقچی و توقیف چهار دستگاه خودرو در درگیری مسلحانه پلیس در جنوب استان خبر داد.
کشف یک تن و 124 کیلوگرم مواد افیونی در جنوب سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: در راستای مبارزه شبانه‌روزی با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر از فعالیت یک باند بزرگ توزیع مواد مخدر در این شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: پس از انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، دو دستگاه خودرو زانتیا و یک دستگاه خودرو پژو 405 متعلق به اعضای این باند در محور خاش ـ ایرانشهر از سوی پلیس شناسایی شد و رانندگان این خودروها به محض مشاهده مأموران با آنها درگیر و از محل متواری شدند.
رحیمی تصریح کرد: در این عملیات، ماموران هر سه دستگاه خودرو قاچاقچیان را توقیف و ضمن دستگیری یک قاچاقچی مسلح و دو قبضه سلاح جنگی مقدار 750 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای یک عملیات موفق پلیسی در شهرستان سراوان نیز خبر داد و گفت: در این عملیات ماموران انتظامی سراوان و هنگ مرزی با اشراف کامل اطلاعاتی یک دستگاه خودرو تویوتا حامل مواد مخدر را در محور ناوگان شناسایی کردند.
وی بیان کرد: در عملیات تعقیب و گریز، خودرو تویوتا توسط پلیس توقیف و یک قاچاقچی دستگیر شد و ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی 156 کیلوگرم تریاک، 137 کیلوگرم هروئین، 78 کیلوگرم حشیش و سه کیلوگرم کراک کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور کامل در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون‌شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.
انتهای پیام/
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 429120
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *