۰

مسی در خدمت همه؛ فوق ستاره ای با پاس های طلایی

مسی در دیدار برابر ختافه نشان داد که نه تنها یک گلزن خوب است بلکه در دادن پاس گل هم توانایی خیره کننده دارد و نیمار می تواند بهترین استفاده را از او ببرد.
مسی در خدمت همه؛ فوق ستاره ای با پاس های طلایی
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، بارسلونا در هفته بیست و نهم رقابت های لیگا جشنواره گل به راه انداخت و ختافه را با 6 گل در هم کوبید تا به یکه تازی خود در جدول رده بندی ادامه دهد.
ستاره بارسلونا در این دیدار خانگی لیونل مسی بود که سه گل پاس گل داد و یک گل هم به ثمر رساند تا نشان دهد که چه بازیکن تاثیر گذاری برای آبی-اناریها است.
تفاوت آشکاری که لیونل مسی با دیگر بازیکنان دارد این است که او نه تنها یک ماشین گلزنی به شمار می آید بلکه در دادن پاس گل هم توانایی بالایی دارد و یکی از بهترین پاسورهای تاریخ مستطیل سبز به شمار می آید.
مهاجمانی که در بارسلونا بازی می کنند بسیار خوش شانس هستند چرا که با پاس های طلایی که مسی در اختیار آنها قرار می دهد به راحتی می توانند دروازه حریفان را باز کنند.
نیمار یکی از بازیکنانی است که بیشترین استفاده را از پاس های طلایی مسی برده است. این ستاره برزیلی تا الان توانسته 17 بار روی پاس های دیدنی مسی دروازه حریفان را باز کند تا بعد از پدرو رودریگز بیشترین سود را از پاس های ستاره آرژانتینی آبی-اناریها برده باشد.
و اما فهرست بازیکنانی که از پاس های مسی به خوبی استفاده و دروازه حریفان را باز کرده اند:
1-پدرو رودیگز ستاره سابق بارسلونا که الان در چلسی بازی می کند 18 بار دروازه حریفان را با پاس های مسی باز کرده است.
2-نیمار که سه سال است در بارسلونا با مسی همبازی است 17 بار با پاس های این ستاره آرژانتینی دروازه حریفان را باز کرده است.
3-ساموئل اتوئو ستاره سابق بارسلونا هم با پاس های مسی 12 بار به گل رسیده است.
4-داوید ویا که زمانی با مسی در بارسلونا به مشکل خورد 12 بار با پاس های مسی به گل رسیده است.
مسی با دو پاس گلی که به نیمار داد تعداد گل های این ستاره برزیلی در فصل جاری رقابت های لیگا را به عدد 20 رساند تا کریم بنزما را که 19 گل به ثمر رسانده پشت سرگذارد.
خود مسی با گلی که در دیدار ختافه به ثمر رساند تعداد گل های خود را به عدد 22 رساند این درحالی است که سوآرس 26 گل به ثمر رسانده و رونالدو هم با 27 گل در صدر جدول بهترین گلزنان جای دارد.
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 429212
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *