۰

کشف 900 کیلوگرم موادمخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 900 کیلوگرم انواع موادمخدر در 2 عملیات جداگانه توسط مرزداران جنوب شرق کشور خبر داد.
کشف 900 کیلوگرم موادمخدر در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، رهام‌بخش حبیبی اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان با آگاهی از دپوی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط قاچاقچیان بلافاصله اقدام عملیاتی خود را آغاز کردند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: نیروهای مرزبانی پس از شناسایی دقیق محل دپوی موادمخدر به اتفاق دادستان شهرستان سراوان، در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: سوداگران مرگ به محض مشاهده مأموران، قصد فرار داشتند که با اقدام به موقع مرزبانان، یک نفر از قاچاقچیان پس از اصابت گلوله زخمی و دستگیر شد.
حبیبی اضافه کرد: مرزداران در پاکسازی محل ضمن توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا موفق شدند بیش از 375 کیلو گرم انواع موادمخدر شامل 156 کیلوگرم تریاک، 78 کیلوگرم حشیش، 137 کیلوگرم هروئین و مقدار 3 کیلوگرم کراک را به همراه یک دستگاه تلفن همراه ماهواره‌ای کشف و ضبط کنند.
وی در ادامه به عملیات دیگری از مرزداران هنگ میرجاوه اشاره کرد و گفت: در این عملیات ماموران پس از ساعاتی درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ موفق شدند ضمن غلبه برآنان، مانع از ورود 580 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش به کشور شوند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: یک دستگاه خودرو تویوتا در این عملیات از قاچاقچیان توقیف شد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 429237
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *