بیمارستان 50 تخت‌خوابی سرطان بابل با همت انجمن نیکوکاری سرطان ایران ساخته می‌شود

27 اسفند 1394 ساعت 10:05

قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور از ساخت بیمارستان 50 تختخوابی تخصصی سرطان با همت انجمن نیکوکاری سرطان ایران و خیرین در شهرستان بابل خبر داد.


به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، سید عباس پورهاشمی، اظهار داشت: مراسم کلنگ زنی بیمارستان 50 تختخوابی سرطان امید مازندران دیروز در این شهرستان انجام شد.
وی افزود: مجوز راه اندازی این بیمارستان 50 تختخوابه با همت انجمن نیکوکاری سرطان ایران و پیگیری حاج سید رضا نیری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور دریافت شده است.
قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشوربا اشاره به دستور وزیر بهداشت و موافقت با درخواست دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور برای ساخت این بیمارستان در شهرستان بابل ،بیان کرد: خیر بابلی زمینی به مساحت 5000 هزار متر برای ساخت این بیمارستان اهدا کرده است.
وی با اشاره به برگزاری جلسات با ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: در جلسه‌ای که با خیرین بابل انجام داده‌ایم همه برای ساخت این بیمارستان قول مساعدت و همیاری داده‌اند.
پورهاشمی با بیان اینکه قرار شد که هماهنگی بیشتری با حضور ریاست دانشگاه بابل و دبیرکل مجمع خیرین برای بهره برداری به موقع انجام شود ،افزود: هماهنگی لازم با دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه خیرین در حوزه سلامت شهرستان بابل بسیارچشمگیرعمل کرده‌اند، بیان کرد: مدیرعامل انجمن نیکوکاری سرطان ایران و شخص حریری محور و متولی ساخت این بیمارستان در شهرستان بابل است.
پورهاشمی با اشاره به تلاش حریری برای اخذ مجوز این بیمارستان، گفت: مدیر عامل انجمن نیکوکاری سرطان ایران مدتی است که پیگیر ساخت این بیمارستان تخصصی در منطقه است و دراین راه زحمات زیادی را متقبل شده است.
قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه حوزه سلامت نیازمند کمک مردم خیر در حوزه‌های کم برخوردار است، گفت: امیدوارم که مردم بابل با همتی که دارند برای ساخت این بیمارستان کمک کرده و این بیمارستان تخصصی در کمترین زمان ممکن ساخته شود.
انتهای پیام/ فارس


کد مطلب: 429575

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/429575/بیمارستان-50-تخت-خوابی-سرطان-بابل-همت-انجمن-نیکوکاری-ایران-ساخته-می-شود

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir