۰

امدادرسانی به بیش از ۸ هزار مسافر نوروزی/ نجات بیش از 500 مسافر از مرگ حتمی

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به مهمترین تصادفات جاده‌ای 24 ساعت گذشته، گفت: نیروهای هلال‌احمر از 25 اسفند تا کنون به بیش از 8 هزار مسافر امدادرسانی کرده‌اند.
امدادرسانی به بیش از ۸ هزار مسافر نوروزی/ نجات بیش از 500 مسافر از مرگ حتمی
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، سیدمصطفی مرتضی در رابطه با مهمترین حوادث جاده‌ای شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: ساعت 21:30 شب گذشته تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ساوه ـ همدان در 10 کیلومتری غرق‌آباد منجر به فوت 3 مسافر شد.
وی با اشاره به اینکه این حادثه 2 مصدوم نیز بر جای گذاشت، افزود: مصدومان حادثه بلافاصله توسط نیروهای هلال‌احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند. همچنین 19:24 شب گذشته در کیلومتر 15 مهرستان سیستان و بلوچستان برخورد یک دستگاه پراید با کامیون یک مصدوم و سه کشته بر جای گذاشت.
سخنگوی سازمان امداد و نجات همچنین از واژگونی یک دستگاه هیوندای آوانته در خراسان شمالی خبر داد و اعلام کرد: این حادثه در کیلومتر 40 اسفراین به سنخواست به وقوع پیوسته و 2 مصدوم و سه فوتی به همراه داشته است.
مرتضوی در ادامه به روند امدادرسانی به مسافران نوروزی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: از 25 اسفند تا کنون بیش از 630 مأموریت توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر انجام گرفته و بیش از 500 مسافر از مرگ حتمی در حوادث نجات یافته‌اند.
وی در پایان از امدادرسانی به بیش از 8 هزار مسافر نوروزی خبر داد و گفت: بیش از هزار مسافر نیز اسکان اضطراری یافته و هزار مسافر نیز به صورت سرپایی درمان شدند. همچنین 300 مصدوم توسط نیروهای هلال‌احمر به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 429682
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *