۰

مادر بی گناه به دست همسرش کشته شد

مرد جوان در تماس با پسرش و با گذاشتن یادداشتی به قتل همسرش اقرار کرد.
مادر بی گناه به دست همسرش کشته شد
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از تسنیم، حدود ساعت 9 صبح 27 اسفند خبر قتل زن جوانی در خیابان قزوین محدوده خیابان رنجبر از سوی مأموران کلانتری 111 هفت چنار به بازپرس کشیک قتل اعلام شد.
 
با حضور سعید احمدبیگی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت در محل کشف جسد، تحقیقات از پسر جوانی که پلیس را در جریان قتل مادرش گذاشته بود، آغاز شد و پسر 20 ساله درباره جزئیات قتل مادرش به بازپرس گفت: مادرم به دلیل سوءظن پدرم، با وی دچار اختلافاتی شده بود،
 
دیشب من قصد داشتم پدر و مادرم را آشتی دهم به همین خاطر پدرم را به منزل مادرم بردم و تا یک بامداد نزد آنها بودم و پس از ترک کردن آنجا به منزل خواهرم رفتم و پدر و مادرم را تنها گذاشتم که امروز صبح پدرم با من تماس گرفت و گفت مادرم را کشته است، من نیز پس از تماس پدرم به سرعت با یکی از دوستانم  خودم را به اینجا رساندم و درب منزل مادرم را شکستم.
 
پسر جوان اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: با ورود به منزل با جسد مادرم در اتاق خوابش مواجه شدم، دور گردن مادرم یک سیم بسته شده و مقداری خون نیز از وی خارج گشته بود، من به سرعت با کمک دوستم جسد مادرم را به پذیرایی منتقل و با چاقو سیم را پاره کردیم و با اورژانس تماس گرفتیم، اما متأسفانه دیر شده بود و از فوت مادرم چند ساعت گذشته بود.
 
با بررسی‌های صورت گرفته از جسد مقتول آثار دو ضربه چاقو روی بازوی دست چپ مقتول با جراحت عمیق مشاهده شد، همچنین یاداشتی از پدر مقتول کشف شد که وی به ارتکاب قتل همسرش اعتراف کرده بود. سرانجام با دستور بازپرس جنایی تهران جسد زن جوان برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری متهم این پرونده ادامه دارد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 429777
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *