۰

شرط استقلال برای ماندن مظلومی: گرفتن سهیمه آسیا

پیش از سال جدید، شهاب جهانیان عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرده بود که قرارداد پرویز مظلومی سرمربی استقلال در سال دوم مشروط است.
شرط استقلال برای ماندن مظلومی: گرفتن سهیمه آسیا
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، پیش از سال جدید، شهاب جهانیان عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرده بود که قرارداد پرویز مظلومی سرمربی استقلال در سال دوم مشروط است. 
این اظهار نظر با واکنش پرویز مظلومی روبرو شد و او در کنفرانس خبری گفت که قراردادش مشروط نبوده و دو ساله است. اعضای هیئت مدیره استقلال به این جمع‌بندی رسیده‌اند که استقلال در سال جاری با توجه به صدرنشینی و حضور در فینال جام حذفی توقع هوادارانش را بالا برده و به همین دلیل باید یک جام در این فصل کسب شود.
هیئت مدیره باشگاه استقلال اعتقاد دارد که استقلال در لیگ حداقل باید سهمیه آسیا را کسب کرده و در جام حذفی قهرمان شود. کسب سهمیه موضوعی است که مظلومی در برنامه 3 ساله خود به باشگاه ارائه کرده و در این برنامه اشاره شده که سال اول حضورش در نیمکت استقلال تنها کسب سهمیه آسیا است. 
بر اساس اخبار موثق، اعضای هیئت مدیره استقلال به سرمربی آبی‌پوشان اعلام کرده‌اند که در صورت عدم کسب سهمیه آسیا و قهرمان نشدن در جام حذفی، باید قید سرمربیگری استقلال را بزند. مظلومی و استقلال در شرایط حساسی پیش از آغاز بازی با استقلال خوزستان قرار دارند. آنها می‌توانند با قهرمانی در لیگ و جام حذفی شرایط استثنایی برای خود خلق کرده و یا با با ناکامی منتظر انتقادات شدید هواداران خود باشند.
 
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 429972
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *