کشف بیش از 765 کیلوگرم انواع موادمخدر در سیستان و بلوچستان

16 فروردين 1395 ساعت 12:05

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 765 کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری هفت قاچاقچی و توقیف سه دستگاه خودرو در دو عملیات پلیسی خبر داد.


به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با شناسایی یک باند توزیع کننده مواد مخدر از قصد اعضای این باند برای انتقال مقادیر متنابهی مواد افیونی از محورهای فرعی کناربست سراوان به سمت سوران با استفاده از دو دستگاه خودرو مطلع شدند.
وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیمی از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در محور حمل و جابه‌جایی مواد مستقر شده و موفق به شناسایی دو خودرو حامل مواد شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای کمین ماموران بر سر راه قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و گفت: عدم توجه قاچاقچیان به دستور ایست ماموران باعث ایجاد درگیری مسلحانه شد که حجم آتش پلیس فرصت هرگونه اقدام را از قاچاقچیان سلب کرد و با تنگ شدن عرصه بر خود به سمت کوهای گوهرناگان متواری شدند.
رحیمی به پاکسازی منطقه توسط ماموران پلیس موادمخدر و یگان تکاوری شهرستان سراوان و دستگیری دو قاچاقچی اشاره و تصریح کرد: در این عملیات، 487 کیلو و 900 گرم تریاک، 157 کیلو و 800 گرم حشیش و 20 کیلوگرم مرفین از دو خودروی به جا مانده از قاچاقچیان که داخل گالن‎های سوخت به طور ماهرانه‎ای جاساز شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به عملیات موفق پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اشاره کرد و گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در پلیس راه زاهدان ـ بم حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و در اقدامی به موقع آن را متوقف کردند.
سردار رحیمی در ادامه افزود: ماموران در بازرسی این خودرو، 100 کیلوگرم تریاک را کشف کردند که در این راستا پنج قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 430018

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/430018/کشف-بیش-765-کیلوگرم-انواع-موادمخدر-سیستان-بلوچستان

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir