۰

سوئیفت هنوز عملیاتی نشده است/مسئولان بانک مرکزی به مجلس فراخوانده می شوند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در نشست با فعالان اقتصادی و بازدید های صورت گرفته می توان به این جمع بندی رسید که موضوع سوئیفت هنوز به شکل کامل عملیاتی نشده است، گفت: هفته آینده مسئولان بانک مرکزی جهت بررسی این موضوع به مجلس دعوت خواهند شد.
سوئیفت هنوز عملیاتی نشده است/مسئولان بانک مرکزی به مجلس فراخوانده می شوند
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، محمدرضا پورابراهیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی تهران نیوز، با اشاره به اینکه نمایندگان کمیسیون ها، موضوعات روز و مورد نیاز کشور را جهت بررسی در دستور کار دارند، گفت: هم اکنون یکی از این موضوعات، بحث سوئیف و رفع تحریم ها است که طی هفته آینده و در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه بر اساس گزارش های رسمی مشکلات سوئیفت حل شده است، اظهار کرد: اما فعالان اقتصادی و افرادی که در گیر این مهم هستند، اذعان می کنند که این امر عملیاتی نشده است که باید بررسی بیشتری شود.
پورابراهیمی ضمن تاکید بر اینکه با توجه به شرایط موجود و البته در نشست با فعالان اقتصادی بخش خصوصی و بازدید های صورت گرفته می توان به این جمع بندی رسید که موضوع سوئیفت هنوز به شکل کامل عملیاتی نشده است، تصریح کرد: باید موارد مربوط به مبادلات بین المللی، نقل و انتقالات ارزی و غیره که مشخصا به سوئیفت مربوط می شود، بیشتر بررسی شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالب بالا، خاطرنشان کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هفته آینده مسئولان بانک مرکزی را جهت بررسی این موضوع و برگزاری نشست مشترک به مجلس دعوت خواهد کرد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 430191
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *