۰

مدیران کمیته امداد مهرستان و سراوان معرفی شدند

با حضور مسئولان در جلسه شورای اداری مهرستان، مدیران جدید ادارات کمیته امداد امام خمینی مهرستان و سراوان معرفی شدند.
مدیران کمیته امداد مهرستان و سراوان معرفی شدند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، پیش از ظهر امروز مراسم معارفه مدیر جدید کمیته امداد مهرستان با حضور مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان، فرماندار مهرستان، ائمه جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، معتمدین، ریش سفیدان، اعضای شورای شهر و شورای اداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
فرماندار مهرستان در این مراسم اظهار کرد: کمیته امداد یکی از نهادهای مهم کشور است که بخش اصلی آن خدمت‎رسانی بی‌منت به افراد زیر پوشش این نهاد حمایتی است.
رشید پارسایی ضمن تقدیر از خدمات مدیر اسبق کمیته امداد امام خمینی مهرستان، افزود: تغییر و تحول در سازمان‎ها و ادارات امری عادی است و انتخاب افراد از سطوح پایین و با کسب تجربه به مسئولیت‌های مدیریتی نشانه بهره‎وری از توانمندی افراد و نشانه پویایی در سازمان است.
وی همچنین خواستار تامین اعتبار ساختمان کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهرستان شد و خاطرنشان کرد: استقرار نمایندگی این نهاد در بخش مرزی آشار امری ضروری است که مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: با همکاری و هماهنگی بین مجموعه می توان به اهداف کمیته امداد که همان خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان است، دست یافت.
رضا اصلی شهرکی افزود: پویایی مردم مهرستان ستودنی است و این می‎توان یک الگو باشد و هدف ما هم افزایش مشارکت مردمی است.
این مسئول ادامه داد: توجه به کرامت انسانی در راس همه امور و دستگیری از انسان‎ها است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سیستان و بلوچستان کرد: ساخت سه خانه بهداشت و 238 واحد مسکونی، طرح های گلخانه‎ای، پرداخت هزینه خرید تراکتور از جمله فعالیت‎های سال 94 کمیته امداد شهرستان مهرستان بوده است.
گفتنی است، دلاور کریمی به عنوان مدیر جدید کمیته امداد مهرستان منصوب و از خدمات ناصر ریگی مدیر قبلی تقدیر شد.
همچنین ناصر ریگی به عنوان مدیر جدید شهرستان سراوان معرفی شد.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 430210
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *