۰

پرسپولیس سرمربی فصل بعد را انتخاب کرد

برانکو در مصاحبه‌ای با یکی از سایت‌های کشورش ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس را تایید کرده است.
پرسپولیس سرمربی فصل بعد را انتخاب کرد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، موضوع تمدید قرارداد برانکو طی سه ماه گذشته بارها از سوی رسانه‌ها مطرح شد اما با توجه به اینکه این کار در بین باشگاه‌های ایرانی سابقه نداشت و نسبت به جایگاه پرسپولیس در جدول تردیدهایی وجود داشت به نظر نمی‌رسید تا پایان فصل تحقق پیدا کند.  با وجود اینکه طی ماه اسفند علی اکبر طاهری بارها تاکید کرد که این کار انجام می‌شود اما با توجه به اینکه ظاهرا این موضوع مهم در هیات مدیره مطرح نشده بود نسبت به آن خوش بینی وجود نداشت. چند روز قبل بود که خبر رسید برانکو قرادادش را تمدید کرده اما خیلی زود مشخص شد توافقات صورت گرفته ولی چیزی امضا نشده است.

هیات مدیره موافق است اما ...
حسین عبدی که در میان اعضای هیات مدیره همواره روی این نکته تاکید داشت که هنوز هیچ صحبتی در این خصوص نشده دیروز و بعد از اولین جلسه هیات مدیره باشگاه در سال 95 هم حرف‌های قبلی‌اش را تکرار کرد: «تا به امروز هیچ بحثی درباره تمدید قرارداد برانکو به صورت قطعی درهیات مدیره به تصویب نرسیده است. جلسه سه شنبه هم به پرونده‌های حقوقی باشگاه مربوط می‌شد و ربطی به موضوع تمدید قرارداد برانکو نداشت.»
سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها بحث تمدید قرارداد برانکو را قطعی می‌دانند اما هیات مدیره از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی می‌کند گفت: «من بارها گفته‌ام که در شرایط فعلی مهم‌ترین اتفاق این است که روند صعودی پرسپولیس ادامه پیدا کند. البته برانکو نتایج خوبی کسب کرده و اکثر اعضای هیات مدیره موافق تمدید قرارداد او هستند اما همانطور که گفتم این مساله در هیات مدیره مطرح نشده و احتمالا به پایان فصل موکول خواهد شد. نباید تمرکزمان را در شرایط حساسی که تیم قرار دارد روی چنین مسائلی بگذاریم.»
عبدی در حالی این حرف‌ها را می‌زند که جعفر کاشانی رییس هیات مدیره هم موافقتش با تمدید قرارداد برانکو را مثل دفعات قبل اعلام کرده است: «این از اتفاقاتی بود که باعث خوشحالی من و بسیاری از آنهایی شد که پرسپولیس را دوست دارند. البته این را بگویم که من از همان سه، چهار هفته ابتدایی که خیلی‌ها با نگاه به نتایج پرسپولیس درباره برانکو نظر منفی داشتند گفته بودم که این مربی به کار پرسپولیس می‌آید و در نهایت هم دیدید که اینطور شد.»
وی ادامه می‌دهد: «این مربی علاوه بر اینکه فردی است که فوتبال را به خوبی می‌فهمد بلکه از نظر روانشناسی هم دارای فهم و ادراک بالایی از نوع برخورد با جوانان و شاگردانش است و به این خاطر ما باید از وجود چنین مربی نهایت استفاده را می‌بردیم. او فردی تحصیلکرده است که کارش را به خوبی انجام می‌دهد و همه اعضای هیأت مدیره با تمدید قراردادش موافق بودند.»
برانکو قطعا سرمربی فصل آینده است
در حالی که دیروز خبری از علی اکبر طاهری در رسانه‌ها نبود با پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه تماس گرفتیم تا بدانیم بحث تمدید قرارداد برانکو به کجا کشیده که خمارلو جواب داد: «کار برانکو با پرسپولیس تمام شده و باید او را سرمربی فصل بعد پرسپولیس بدانید.»
وی در پاسخ به این سوال که پس چرا روال این کار در هیات مدیره طی نشده گفت: «شما از کجا می‌دانید که این کار انجام نشده؟ تمام اعضای هیات مدیره در جریان این کار بودند و از این مساله خبر دارند.»
خمارلو ادامه داد: «مطمئنا حضور برانکو در تیم فصل بعد قطعی است و حتی در حال بستن تیم فصل بعد هستند. البته نه اینکه با بازیکنی برای فصل بعد صحبت شده باشد اما آقایان برانکو و طاهری درباره بازیکنان فصل بعد و ترکیب تیم بررسی‌های اولیه را انجام داده‌اند.» وی درباره مبلغ قرارداد برانکو و افزایش احتمالی حقوقش حرف نمی‌زند: «این دیگر کاملا خط قرمز است و من به هیچ وجه از آن خبر ندارم. شا هم باید از آقای طاهری بپرسید.»
در رسانه‌ها اعلام شده بود قرارداد برانکو برای یک سال دیگر تمدید شده اما خود برانکو در مصاحبه‌اش با سایت کروات اعلام کرده دو سال دیگر تمدید کرده است. خمارلو در این باره توضیح می‌دهد: «برنامه اولیه آقای طاهری سه ساله بود اما به نظر می‌رسد تمدید قرارداد یکساله خواهد بود. البته تا روزی که چیزی امضا نشده نمی‌توان در این خصوص حرفی زد اما شما باید برانکو را سرمربی فصل بعد پرسپولیس بدانید.»

امضای قرارداد در یک مراسم رسمی
برانکو که اخیرا در مصاحبه‌ای با یکی از سایت‌های کشورش ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس را تایید کرده بود دیروز با تعریف و تمجید از رفتار حرفه‌ای طاهری گفت: «طبیعتا هر باشگاهی در تلاش است مسائل و مشکلاتش را زودتر از موعد حل کند و به فکر آینده خود باشد. دکتر طاهری هم تلاش و کار ما را دید و برای کار ما ارزش قایل شد و از من خواست که قراردادم را تمدید کنم. ما توافق کردیم و ظرف چند روز آینده هم طی مراسمی قرارداد امضا خواهد شد. خوب است که باشگاه به فکر تداوم همکاری است و من هم امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم. این یک ضمانت برای کار من محسوب می‌شود و قدردان کار آقای طاهری خواهم بود. من از هواداران هم ممنونم که از من حمایت کردند و همین حمایت‌ها باعث شد انگیزه‌ داشته باشم که قراردادم را تمدید کنم.» برانکو در حالی با پرسپولیس تمدید کرد که پیشنهادهایی از دیگر باشگاه‌ها داشت: «بله من پیشنهادهای مختلفی داشتم که یکی از آنها از تیم ملی کرواسی بود اما دوست داشتم در باشگاه بزرگی چون پرسپولیس کار کنم؛ باشگاه بزرگی که هواداران پرشوری چون هواداران پرسپولیس دارد. من اولویت کارم حضور در بزرگترین باشگاه آسیا بود که هوادارانی دارد که به ارتش سرخ مشهورند. این هواداران تضمینی هستند که پرسپولیس بتواند به جایگاه واقعی خود برسد. خوشحالم که در تصمیمم برای تمدید قرارداد اشتباه نکردم.»
 
انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 430305
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *