۰
فرماندار خاش:

فعال شدن واحدهای تعطیل شده تولیدی شهرستان خاش اقدام عملی در حوزه اقتصاد مقاومتی است

فرماندار خاش گفت: فعال شدن واحدهای تعطیل شده تولیدی شهرستان خاش اقدام عملی در حوزه اقتصاد مقاومتی است و مي تواند به رشد و توسعه اين منطقه كمك بسزايي كند.
فعال شدن واحدهای تعطیل شده تولیدی شهرستان خاش اقدام عملی در حوزه اقتصاد مقاومتی است
به گزارش تفتان ما، محمداكبر چاكرزهي در مراسم اعطای اعتبارنامه نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرستان خاش در مجلس، با تبریک به نماینده منتخب مردم این شهرستان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در این آزمون بزرگ انتخاباتی، مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری در تاریخ این مرز و بوم رقم زدند.
 
وي با بيان اينكه ملت با بصيرت ايران اسلامي با حضور در صحنه هاي انتخابات اعلام كردند كه قدر زحمت كشان خود را مي دانند، گفت: ملت با هوشمندی و  بصیرت خادمان لایق خود را انتخاب كردند.
 
وي خاطرنشان كرد: در شهرستان خاش به همت کارکنان فرمانداری و اعضای هیئت اجرایی و نظارت که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  شاهد انتخاباتی پرشور وحداکثری مردم بودیم و از تمام ادارات دخیل در امر که کار خود را به نحو شایسته‎ای انجام داده‌ اند، تشکر می کنم.
 
چاكرزهي با اشاره به سیاست های نظام اسلامی، اذعان کرد: نماینده منتخب مردم تداوم دهنده منویات نظام و انقلاب است.
 
وي با اشاره به شعار سال 95، گفت: اميداوريم در سال 95 در اين شهرستان به سمت و سویی حرکت کنیم تا شاهد رونق واحدهای تولیدی تعطیل‌شده و راه‌اندازی واحدهای جدید باشیم.

فرماندار شهرستان خاش با تأکید بر اینکه شهرستان خاش در راه رسیدن به توسعه و پیشرفت نیاز به اهتمام، همدلی و هم‌زبانی دارد، تصريح كرد: خوشبختانه در زمان فراهم كردن برگزاری انتخابات در منطقه اتفاقات خوبی رخ داد به‌طوری‌که جلسات مستمر با حضور مسئولان همچنان ادامه دارد و همواره تلاش می‌کنیم فعالیت‌ها و امور را طوری بررسی و پیگیری کنیم تا به‌صورت یکنواخت به سمت توسعه حرکت کنیم.
 
وي با اشاره به اینکه این اعتبارنامه به تأیید اعضاء هیات اجرایی و هیات نظارت دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رسیده است، گفت: شهرستان خاش برای رفع مشکلات نیازمند همدلی و هم‌زبانی است.
 
منتخب مردم شهرستان خاش در دهمين مجلس شوراي اسلامي نيز در ادامه به برگزاری باشکوه انتخابات با حضور پرشور مردم در سطح شهرستان و کشور اشاره کرد و از آنها قدردانی کرد.
 
علي كرد افزود: از تمام عوامل انتظامی، امنیتی و هیئت‌های اجرایی و نظارت و کاندیداها برای برگزاری انتخابات سالم و امن قدردانی می‌کنم.
 
وي با بیان اینکه با همکاری مسئولان توان اجرایی کردن شعار سال را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: بنده از هیچ تلاشی برای برطرف شدن مشکلات مردم حوزه انتخابيه شهرستان خاش دریغ نخواهم کرد.
 
كرد با اشاره به اینکه خرسندم از اینکه توفیق خدمتگزاری به بنده اعطاء شده است، بیان کرد: وظیفه‌ای سنگین و بزرگ از جانب مردمی فهیم بر دوش من گذاشته شده است که امیدواریم از آن سربلند بیرون بیایم.
 
وي گفت: باید با خدمت صادقانه در جهت برطرف کردن بسیاری از مشکلاتی که ناخوداگاه در شهرستان خاش از آن غفلت شده تلاش کرد و تنها راه اجرای فرامین مقام معظم رهبری وحدت مسئولان و مردم است.

وی در همین خصوص از همه مسئولان و بزرگان شهرستان خاش خواست به سمت وحدت و همدلی حرکت کرده و آنچه به نفع عموم و اکثریت است را بیان کنند و از رفتن به سمت مسائلی که آسیب زننده است خودداری کنند.
 
منتخب مردم شهرستان خاش در دهمين مجلس شوراي اسلامي با بیان اینکه من برای کسب قدرت، ثروت و دروغ گویی نیامده‌ام، اظهار كرد: برای رفع مشکلات مردم و فراهم کردن رفاه اجتماعی تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما در این مراسم كه با حضور  امام جمعه، فرماندار و جمعي از مسئولين و معتمدين شهرستان خاش برگزار شد، علي كرد؛ منتخب مردم شهرستان خاش در دهمين مجلس شوراي اسلامي اعتبار نامه انتخابات دهیمن دوره  مجلس شورای اسلامی را با امضاء اعضای هیئت اجرایی و نظارت و ستاد انتخابات را دریافت کرد.

انتهاي پيام/
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 430425
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *