۰

بازیکن تراکتورسازی: شایسته بخشش هستم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: هنوز خدمت سربازی‌ام به اتمام نرسیده و چند وقت دیگر باقی مانده است.
بازیکن تراکتورسازی: شایسته بخشش هستم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، بختیار رحمانی در گفت‌وگو با فارس، در مورد پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت:‌امروز بازی خوبی انجام دادیم. در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم که از آنها بهره نبردیم. بعد از دریافت گل انگیزه ما بیشتر شد و در ادامه تلاش بیشتری انجام دادیم. خوشبختانه با تلاش‌مان توانستیم به بازی برگردیم و سه امتیاز را بگیریم.
وی در مورد اینکه دلیل نیمکت‌نشینی او خستگی بود یا مسئله فنی، عنوان کرد: واقعا از امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنم. هم به خاطر خستگی و هم به خاطر درد دستم در نیمه اول بازی نکردم. تیم ما وابسته به یکی دو بازیکن نیست. بلکه همه نفرات ما وضعیت خوبی دارند.امروز ایوب کلانتری جایم بازی کرد که واقعا عملکردش فوق‌العاده بود. به هر حال این صلاحدید کادر فنی بود.
وی در مورداینکه بعد از ورود به زمین بلافاصله گلزنی کرد، گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم پشت ضربه ایستگاهی قرار بگیرم و به بهترین شکل از آن بهره ببرم. هر وقت ضربه ایستگاهی اتفاق می‌افتد بازیکنان لطف دارند و من را صدا  می‌زنند و خوشحالم که توانستم در پیروزی تیم مؤثر باشم.
هافبک تراکتورسازی در رابطه با اینکه تیمش شانس قهرمانی داردف اظهار داشت: امتیازها در جدول خیلی به هم نزدیک است. امیدوارم روند خوب‌مان ادامه داشته باشد و بتوانیم در دیدارهای آینده همینطور با صلابت عمل کنیم. مطمئن باشید تراکتورسازی یکی از شانس‌های قهرمانی است.
بختیار رحمانی در مورد اینکه کارلوس کی‌روش نسبت به عدم حضور بازیکنان سرباز در تیم ملی  اعتراض کرده و خواستار حل مشکل آنها شده است، عنوان کرد: بدون شک من هم مثل همه دوست دارم در تیم ملی حضور داشته باشم. امیدوارم مسئولان با این مسئله موافقت کنند تا بتوانم در خدمت تیم ملی باشم. در مورد بحثی که گفته شده کارت پایان خدمتم صادر شده موضوع به این شکل نیست. هنوز 2-3 ماه از خدمت سربازیم باقی مانده است. در تمامی این امور تابع تصمیمات مسئولان مربوطه هستم.
هافبک تراکتورسازی در ادامه یاد آور شد: دوست دارم در خدمت تیم ملی باشم و در این مدت هر کاری که مسئولان مربوطه مدنظرشان بوده است انجام دادم. 3-4 ماه است که در حال گذراندن اضافه خدمت هستم.  فکر می‌کنم دیگر شایسته این باشم که 2 ماه ازخدتم با بخشش روبرو شود. همه چیز را به مسئولان سپردم و تابع تصمیم آنها هستم و امیدوارم هر اتفاقی که خیر است رقم بخورد.
وی در رابطه با دیدار با صبای قم عنوان کرد: بازی بسیار سختی مقابل صبا داریم. آنها در دیدار مقابل سایپا واقعا عملکرد خوبی داشتند و به پیروزی پرگل رسیدند. امیدوارم در آن مسابقه با حضور پرشور هواداران و حضور بانشاط من و سروش رفیعی و سایر بازیکنان دست پر میدان را ترک کنیم.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 430621
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *